![]() |
[bittorrent] upload rate begrenzen.
kan iemand mij uitleggen hoe ik bij bittorrent 3.4.2 de upload rate begrens? want ik had eerst een experimental, daar kon je het gewoon aangeven in het schermpje, maar nu heb ik deze nieuwe, en daar kan dat niet.
|
|
|
Lekker Azureus gebruiken (mijns inziens de beste bittorrentclient there is) in combinatie met Netlimiter. Trouwens; Netlimiter werkt sowieso heerlijk met àlles, niet alleen een BT-client.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs niet na ene paar dagen uptime (met Azureus aan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
j2sdk-1_4_2_05-windows-i586-p.exe Echter heb ik ook nog een ander java programma draaien (maar deze veroorzaakte nooit problemen): TSC.Volgens mij de versie met VM. |
De SDK heb je alleen nodig als je in Java wil proggen. Voor normaal gebruik is de JRE (Java Runtime Environment) voldoende.
|
Even een ander vraagje: wie heeft er momenteel ook problemen met het downloaded van bestandjes op Suprnova?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he, lekker downloaden, lekker van andere mensen uploaden zodat ik het nieuwste album van 50 Cent kan downloaden.
Maar... wat krijgen we potjandorie nou!!! Iemand upload van mij zodat hij ook kan genieten van deze producten?? Dat gaat zomaar niet, daar moet verdikkie toch een limiet op kunnen! Scheef. |
Citaat:
je kan met 15-20kb/sec uploaden, en met 40kb/sec...als ik met mijn ADSL lijn met 40kb.sec ga uploaden, kan ik nauwelijks meer surfen... met15-20 heb ik geen last..dus is dat mn max..(soms wel es 30) |
Bij mij werkt Azureus helemaal niet. Na installeren open ik Azureus, nou ja, dat is de bedoeling, maar dan opent hij helemaal niks.
|
gewoon lkkr laten zitten, anders word de torrent net zon netwerk als kazaa waarbij iedereen niet shared.. en dus download snelheiden sloooom is (n)
|
Als je je upload capped word je toch door meer mensen gechoked waardoor je download snelheid lager wordt toch?
Hoort dit verder trouwens niet in het filesharing topci? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of download hij niks? |
Citaat:
|
suprnova is al een paar weken aan et kloten, doet ie et weer wel of half, dan weer niet.
Torrent is idd lastig, et gaat niet snel en et zuigt je upload weg, althans bij mij, surfen is meestal maar langzaam dan, maar oplossing is gwoon de torrent aan laten als jij achter de computer weg bent, geen last dan |
Klaar met surfen? ga je naar bed? Zet dan je bittorrent aan en is iedereen blij.
|
Citaat:
En ja, ik heb die laatste versie van Sun Java. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |