![]() |
was dit nou goed of gepruts???
Heyhey
Ik ben vanmiddag voor het eerst met mijn vriend naar bed geweest... Ik had het nog nooit gedaan!! Hij 1 keer! Maar eerst ging het niet... Hij kwam niet in me... Het lukte gewoon niet... Eerst zat ik boven op hem en toen ging hij boven op een gegeven moment ging het wel... en het was lekker!!! Echt leuk!! En hij kwam in mij... en wat een lekker gevoel is dat zeg... En nog ff iets... we deden het zonder condoom.. maar wat gebeurt er nou.. hij komt klaar... en die zooi komt dus in mij... en loopt er daarna weer uit... Lekker irritant dus... maar nou heb ik gehoord dat sommige meiden er dan meteen een tampon in douwen... maar is dat wel zo goed en gezond??? heel veel Liefs.... |
Je bent toch wel aan de pil he?! En je vriend is toch wel te vertrouwen ik bedoel geen soa's ofzo????
vast niet, dat had je vast zelf ook al bedacht sorry for asking :rolleyes: |
trouwens naar einde voor je eerste keer
|
uuh meiske
ge hebt toch goed nagedacht eerst zegt ge da ge nie aan de pil zijt en dan doet ge et zonder condoom.... nie helemaal normaal lijkt mij ik hoop voor jou da er geen nare consequenties zijn.... *wishing* |
Citaat:
Ik ben met dit soort dingen echt wel voorzichtig... hebben er eerst ook heel serieus over gepraat. |
Citaat:
|
het is helemaal niet raar dat het sperma er weer uit loopt dat is bij mij en meerdere meisjes ook zo, je moet er geen tampon in stoppen gewoon een handoek ofzo voor de tijd neerleggen en dan schoon maken en als je uit geknuffeld bent naar de wc gaan want ik heb horen zeggen dat je anders blaas ontsteking kunt krijgen, kweet nie of het waar is.
|
Citaat:
En als je wilt dat je vriend minder sperma in je spuit, dan moet je dat tegen hem zeggen, hij weet vast wel wat hij dan kan doen ;) |
echt irri ja dat het eruit loopt heb ik ook altijd last van :mad: grr mar ja dat hoort erbij! ik leg gewoon altijd een handdoek eronder...minder handig is t als we t bv in de berging ff snel willen doen...dan zit heel mn string vol dat sopt :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon zorgen dat je tissues ofzo in de buurt hebt,
even ertegenaanhouden.. broek aan, dat paiprtje blijft dan wel ff zitten en naar de wc gaan en dan erafhalen en gaan zitten :p |
Ja, daar heeft mijn vriendin ook last van, ze vindt het het gevoel van ongesteld zijn. Dis wil ze het voortaan met condoom doen. Ik begrijp dat wel, zo'n gevoel na sex lijkt me een ontzettende afknapper, ik heb er het kleine ongemak van een condoom omdoen wel voor over.
|
Citaat:
Mijn vriendin wist ook zeker dat haar vriend geen soa's had maar ze zit nu wel met chlamydia...whatever..... |
Citaat:
|
maar om even op de hoofdvraag terug te komen: heb je het goed gedaan?
ja hoor :) geen enkele eerste keer is vlekkeloos en zeker niet elke eerste keer wordt met zoveel overtuiging lekker gevonden door het meisje. leuk!! |
Nou als je dit later terug kijkt zul je merken dat je behoorlijk aan het prutsen was :D
Veel plezier verder. |
Weetje je moet gewoon een handdoek erbij houden ik doe het ook niet met condoom is niet lekker, je voelt er minder door...
Als je er een handdoek ofzo bij hou is er niks aan de hand hoef jij of hij ook niet in die zooi te slapen :p hehehehe bah moet er niet aan denken :p dus niet vergeten haddoekie erbij en klaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |