![]() |
Wie heeft er alweer straf gehad?
Wie heeft er net als ik alweer straf gehad in het nieuwe schooljaar?
|
Citaat:
|
Daar heb je geen last meer van als je eenmaal studeert.
Tenminste, vorig jaar nooit op mijn donder gehad, zal het nu ook wel niet krijgen. Fijn hoor! |
Alleen een per ongeluk gespijbelde les ingehaald. :)
Verder gedraag ik me wel. |
studeren heb je d'r geen lastvan.
je hebt zelfs zo weinig les dat je tevens niets kan uithalen |
Nee.
|
Te laat gekomen vanochtend.. Nog twee keer en k heb een middag. (Die regel schijnt al heel lang te bestaan, maar ik heb er nog nooit last van gehad, ook niet met een veelvoud van 3. :o)
|
nee gelukkig nog niet, ben nog altijd op tijd geweest. Vandaag met frans was die vrouw wel een beetje pissig, paar moesten bladzijde gaan vertalen. Ik gelukkig niet. Nee nog geen straf gehad dus.
|
Ik moest op de tweede schooldag nablijven en ik was te laat, maar voor dat laatste kreeg ik gelukkig geen straf omdat dat niet geregistreerd is ofzo. :) En op de derde schooldag moest ik ook nablijven, ik weet niet meer waarom. Vandaag heb ik iets uitgevreten waar ik voor geschorst kan worden, maar ik zeg natuurlijk niet wat. :)
|
1 keer eruitgestuurd, al teveel geskipt, een aantal keer te laat
maar gelukkig is straf facultatief bij ons op school ;) |
Citaat:
volwassen onderwijs is erg makkelijk. je gaat op een gegeven moment seer selectief lessen volgen. "nederlands... 2e les vandaag.... hmm, mooi weer." dan is de keuze snel gemaakt, op loopafstand van centrum van zwolle :P terras. |
1 keer deruit gestuurd en k moet 2 uur inhalen :o
|
3x te laat
2 middagen geskipt was te lekker weer om binnen te zitten |
Citaat:
|
Wij kennen geen straf. Nou ja, in een ander opzicht wel. :)
|
Ik ben er al 4 jaar niet uitgestuurd, laat staan straf gehad. En nee, ik ben niet schijnheilig :D .
|
hmm nee ik niet. ik kan ook geen les missen want dan gaat er een brief naar m'n ouders (n)
|
Citaat:
|
Op de middelbare school ben ik er nooit echt uitgestuurd. Ja, van een lerares mocht ik een keer kiezen, of blijven, of gaan.....
Tja, toen ben ik dus gegaan. :o |
mn 2e dag in het open leren centrum.
is tegenwoordig fluisterruimte (ja weet ik veel!!!) en ik had ff een plaatselijke lachbui, en ik werd eruit gekicked beetje jammer |
Er werd bij ons woensdag een jongen de klas uitgezet, omdat hij z'n boek niet bij zich had (eerste les van het jaar, economie2). Dat was omdat hij dat boek nog niet ontvangen had, maar dat maakte de leraar niet uit :| Hij mag pas weer de les in als ie zn boeken heeft :s (n)
|
Ik niet :)
|
Citaat:
|
in zo'n geval gewoon direct door naar de prefectuur en klagen.
helpen ze je daar niet, bel pa en ma, indien die nog autoriteit over je hebben :p |
nee, heb alleen maar ongeveer de helft van mn lessen gevolgd
|
Ik heb inmiddels 2 brieven naar huis gehad en de strafmiddag geskipt.
|
Moet morgen een kwartier eerder op school komen omdat ik 2x een paar minuutjes te laat kwam. :s
|
paar x te laat maarre we hebben 2 concierges die het allebei anders opschrijven, dus het wordt gelukkig nooit opgeteld :D
hmz en btje klieren tegen leraren en de kerel van het studiehuis... nu mag k niej meer naar binnen totdat k 4 euro heb betaald om muh account voor de computer te heractiveren en k moet sowiesow 3 weken w8e fzow... is goed joh... dan blijf k tog weg? |
Is dat stoer ofzo, om straf te krijgen? :rolleyes:
|
jeetjuh jah... ik moet een of ander stuk uit 'het grote gebeuren' maandag inleveren... in totaal 1000 woorden... *&&%^&$%$$
:( |
Citaat:
;) |
Ik heb al sinds de 2e klas ging straf meer gehad. (y)
|
Het is toch ook onwijs stoer om te laat te komen en te spijbelen, en leraren belachelijk te maken!
:rolleyes: |
wat een zinnig topic :rolleyes:
ontopic: als je echt goed bent zorg je dat je onder je straf uit komt (y) |
Tot nu toe onder bijna alles weer kunnen uitkomen, ik word steeds beter :cool:
|
Citaat:
|
3 keer al bij de zelfde docent. Nu me derde keer moet ik een oefening 1 keer overschrijven. Alleen omdat ik 1 woordje niet wist :s De rest zijn voor laatkomen. Ik denk eraan een abonnement te nemen op strafwerk bij die juf :p
|
doen we niet aan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |