![]() |
Douwe Egberts Reclame
|
Hmm. --> F,T&R.
|
ik vond em erg leuk, maar nu ál die koters op straat 'hé ben je bitch niet!' roepen heb ik moordneigingen.
|
Ik kende 'm nog niet. Had er paar mensen over gehoord en nu viel het me tegen, vond er weinig aan..
|
Te geforceerd. (n) Ik heb liever bolletje.
|
Ik vond hem wel orgineel :cool: (y)
|
Citaat:
|
Leuk.
|
Ja :cool:
|
Ik was blij dat ik na jarenlang tussen wanstaltige jongeren die dit taalgebruik als de normaalste zaak van de wereld zien gezeten te hebben eindelijk ervan verlost was. Niets bleek minder waar. Nu kan je zeggen dat ze de jongeren juist op de hak nemen, maar welgestelde mensen moeten op voorhand al niet met zoiets als dit in aanraking komen. :nono:
|
Vanuit het reclameoogpunt gezien, is het een hele sterke reclame.
|
zeker. dat is wat ook hun doel is, zorgen dat mensen de reclame onthouden. of ze het irritant vinden of niet maakt niet uit, zolang ze het maar onthouden en er het liefst dus ook over praten. dat is ook wat er met deze reclame gebeurd :)
en ik vind m nog steeds wel hip :) |
ach hij is best grappig, al vind ik die met dat mannetjes koor die gaan rappen leuker. ik geloof van remia ofzo
|
Ik vind 'm erg leuk ja :D .
|
lol :cool:
|
|
Op de schoolcomputers zit geen geluid, dus dan zie ik alleen twee oma's aan een tafel die iets tegen elkaar zeggen wat ik niet hoor en koffie drinken....
|
Nog nooit gezien op TV :confused:
|
Ik kan d'r geen touw aan vastknopen, wat ze zeggen.
|
nou: het is zoiets al':
dus ik rij daar in mn waggie (doet met dr hand alsof ze schakelt) 50 cent pomp uit mn speakers. vet chil!!! je weettog (die andere: mmmm JAAA) komt opeens die Skootoe, met zijn neppe patta's, die zegt dat ik te hard boekte, en dat ik hem doekoee moet passen 'noooooooh' pffff doe moeilijk, ik ben zijn bitch niet 'gruuwwwwwelijk' DAS ANDERE KOFFIE, DOUWE EGBERTS |
Doe geen moeite, P&C, het is vast de generatiekloof ;)
|
mmh beetje te geforceerd ja.
Alsof ik hierdoor DE ga kopen trouwens.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |