![]() |
Veronica's lekkerste
Veronica zoekt de lekkerste man en vrouw van Nederland. Het gaat puur om de looks: het lekkerste lichaam, het mooiste gezicht en de meest sexy uitstraling. Wie dat allemaal op het podium én in de directe confrontatie met een concurrent het beste combineert, kan op weg naar de titel ‘Veronica’s Lekkerste’.
Concurrentiestrijd Het publiek kiest in zes voorrondes telkens uit zestien mannen en zestien vrouwen één man en één vrouw, die doorgaan naar de finale. Het beoordelingssysteem is eenvoudig: twee kandidaten van gelijke sekse staan naast elkaar op het podium: het publiek kan optimaal kijken en vergelijken. Dan wordt er gestemd: de één gaat naar de volgende ronde, de ander gaat direct naar huis. Geen pardon! Na vier ronden blijven één man en één vrouw over, die doorgaan naar de finale. Volgens hetzelfde systeem worden dan de finalisten met elkaar vergeleken. Uiteindelijk wordt zo duidelijk wie zich ‘de lekkerste man en vrouw van Nederland’ mogen noemen. Jorinde presenteert Veronica’s Lekkerste wordt gepresenteerd door Jorinde Moll. Ze wordt bijgestaan door Jeroen Kijk in de Vegte, die de voice-over verzorgt. ‘Veronica’s Lekkerste’ is vanaf 14 september bij Veronica Televisie te zien. Lijkt mij wel een leuke programma, alleen ik hoorde dat Mental Theo in de jury zit, das wat minder! |
Citaat:
|
Citaat:
het is gewoon leedvermaak :D |
Citaat:
|
Dat klinkt weer als een geweldig onderhoudend, intelligent, inhoudelijk en diepgaand programma. :rolleyes:
HOEVEEL VAN DIE SHIT KOMT ER NOG OP DE TV??!! WAAROM KIJKEN MENSEN HIER NOG NAAR??!! :mad: |
Citaat:
dan dat je er jezelf druk over gaatmaken :cool: |
proberen ze het idols-idee ookte doen.. maar dan ietsje anders..:s
Maarach.. ik heb toch geen veronica. |
Citaat:
En bewuste platheid is nog altijd beter dan geforceerde 'culturele' programma's. |
Gelukkig heb ik internet en download ik zelf de series die ik wil kijken. Ruk programma's hier in Nederland.
Ik walg trouwens van die Jorinde. BAH. |
meestal komen die programma s laat, dan heb ik toch niets te doen dus gewoon wat leuk vermaak op tv. tenminste beter dan al die andere saaie shit wat elke dag op tv komt
|
Je moet zulke programmas niet al te serieus nemen:)
het is gewoon lollig :) |
Dit is dus Are You Hot, maar dan in het nederlands?
In Amerika zat Lorenzo Lamas ( (n) ) in de jury, zo mogelijk nog erger dan mental theo. |
Ja maar, ik bedoel: kom op! Het feit dat er nog steeds meer en meer van dit soort programma's op tv komt, wil zeggen dat er nog steeds mensen zijn die hiernaar willen kijken!!
HOE OPPERVLAKKIG KUN JE ZIJN??! |
Citaat:
Nog maar een keer ... zucht.. :rolleyes: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee 11 gasten die als gekken achter een bal aanhollen, dat is diepzinnig. Dat wil iedereen ook zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha, ik hoorde dat mn ex eraan meedoet. :D :o :D
Dus als je een hele domme gozer ziet, das mn ex :D :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is niet sex-gericht, daar huppelen niet 100% van de tijd halfnaakte figuren door het beeld en er zit iets van een verhaal in. Dat gaat niet om het beoordelen van mensen op uiterlijk. |
Soort Nederlandse hot or not?
|
Citaat:
Voetbal gaat om een beker en een hoop nationalisme... niks aan. |
Citaat:
Het gaat dus helemaal niet om mensen beoordelen om hun uiterlijk, dan zou je net zo goed kunnen zeggen dat voetbal gaat om mensen beoordelen om hun sportcapiciteiten. |
Citaat:
"Het beoordelingssysteem is eenvoudig: twee kandidaten van gelijke sekse staan naast elkaar op het podium: het publiek kan optimaal kijken en vergelijken. Dan wordt er gestemd: de één gaat naar de volgende ronde, de ander gaat direct naar huis." |
Citaat:
en: waar maak je je druk om, dat er wat halfnaakte wijven door het scherm huppelen, beter toch? |
Citaat:
|
Citaat:
En die halfnaakte wijven die in dat soort programma's meedoen, vind ik toch nooit knap of aantrekkelijk. Ik ken persoonlijk veel mooiere meiden (Maar de kans dat ik die ooit halfnaakt te zien krijg, is 0,0 ;) ). |
heeft iemand het nog gezien? ik heb eigenlijk nog nooit zo'n slechte regie gezien! jezus echt zo nederlands:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een oppervlakkig programma
toen ik keek verwonderde ik me eigenlijk hoeveel spuuglelijke mensen Nederland bevat |
Wat een dom programma. Echt iets voor domme mensen. En dan die Mental Theo ook nog eens, wat een stuk tuig is dat zeg. Kansloos kansloos kansloos.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat weet die kleine kobold van een mental theo nou over 'lekker'? :rolleyes:
|
zo'n programmas zijn leuk om die mensen lekker uit te lachen (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |