![]() |
Hellup!!!!!!!!!
Ik ben nageplaatst voor geneeskunde, maar echter aan de andere kant van Nederland (Nijmegen), ik kom zelf uit Groningen en ben al aan een andere studie begonnen. Wat zouden jullie doen in dit geval?
|
Als de studie waar je nu mee bezig bent je bevalt, zou ik, zeker het eerste jaar, niet stoppen.
|
der als de donder heengaan en een kamer vinden ook al istie superklein.
|
Inderdaad naar Nijmegen, hoe groot is nou helemaal de kans dat je volgend jaar wel ingeloot zal worden? die andere studie kan altijd nog! Nijmegen kan ontzettend leuk zijn!
Nou, niet blijven hangen, spullen pakken en de trein in! :);) |
proberen een kamer te vinden desnoods in de omgeving. En je hebt niet voor niets ov he? dan de eerste tijd maar 2/3 uur in de trein, maar als dit het einde is zou ik het zeker doen.
|
Citaat:
2/3 uur reizen. HAHAHA never nooit niet denk eerder 3 a 4 ik kom uit almelo en moet naar heerlen heb er wel een kamer en ik doe er al 4 uur over. je moet bekijken wat je echt wilt en dan moet je er heen gaan. Je kunt er ook op een camping gaan zitten met de caravan van je ouders. en vandaar een kamer zoeken. als je eenmaal conecties hebt gaat het bijna vanzelf en je kunt in het begin ook buiten nijmegen gaan zitten, kun je vaak sneller iets vinden en is soms ook iets goedkoper |
Als je twijfelt dan vraag ik me af of jij wel voor geneeskunde moet gaan.
Volgens mij is geneeskunde heel zwaar en moet je het echt héél graag willen. Als je een plek aangeboden krijgt en je twijfelt lijkt mij dat je het niet graag genoeg wil en zou ik die plaats liever aan iemand gunnen die wél alles ervoor over heeft om geneeskunde te mogen doen. |
Citaat:
|
Citaat:
en mocht je het toch heel graag willen en alleen zitten met de plaats omdat je nog niet op kamers durft ofzo, gewoon doen! en dan wel een kamer huren daar, en niet met de trein gaan reizen. want dat is veel te ver lijkt mij. |
Nijmegen de andere kant van Nederland als je in Groningen woont...? Dan laat mijn aardrijkskundige kennis me toch behoorlijk in de steek. Volgens mij (en de atlas is het met me eens) ligt het ergens halverwege.
Qua reistijd zat anniemoppie heel redelijk, van station tot station is Groningen-Nijmegen ongeveer 2,5 uur. Dat is lang, maar geen 3-4 uur. D'r zal misschien nog iets extra's bij komen ivm bus of lopen oid, maar tenzij je in een mini-dorpje ergens helemaal bovenin de provincie Groningen woont (maar als iemand zegt "ik woon in Groningen" dan denk ik aan de stad Groningen, als iemand mij vraagt waar ik woon zeg ik tenslotte ook niet "Zuid-Holland") zul je ook dan nog niet aan de 4 uur komen, denk ik. En ontopic: Als ik echt graag geneeskunde had willen doen, dan had ik het gedaan. Als ik erg had getwijfeld en de studie waar ik al aan begonnen was ook erg leuk vond ed, dan niet, denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
@TS: Ik zou er voor gaan. Je hebt nu waarschijnlijk nog niets gemist (ok de intro, maar dat valt op te lossen met een portie lef). In Rotterdam is het iig zo dat deze week nog niet heel erg belangrijk is, die dingen kan je allemaal nog wel inhalen. En het is gewoon een hartstikke leuke studie (ook al ben ik pas drie dagen bezig :p ). |
Citaat:
Citaat:
Ik weet niet hoe Nijmegen met kamers is, maar 't is er iig minder erg dan in bepaalde andere steden, geloof ik. En anders kan je ook altijd nog de steden er om heen proberen. Als ik graag geneeskunde zou willen studeren, dan zou ik me denk ik niet laten weerhouden door de plaats. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarom had ik er alvast bijgezet dat dat over wat anders ging ;) :o (en ik zal nu mijn mond houden ;)) Maar dat was dan ook geen aanval op 'jou', maar een argument om op kamers te gaan ipv reizen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
@funky, en ben je er al uit? :) |
Citaat:
Maar goed, waar maken we ons druk om? Ze zal toch zelf moeten beslissen wat ze wil doen en zelf weet ze (hopelijk ;)) waar ze woont. ;) |
Citaat:
oke :p (y) Maar goed, waar maken we ons druk om? [/QUOTE] :D :o |
Thank god, ik studeer geneeskunde!!!!!! Voor iedereen die het maar weten wil.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |