![]() |
Onze favoriete forumbaas LUH-3417 is jarig vandaag!
Hij is vandaag 22 geworden, zo vertelde hij me in het diepste geheim.
Nou vertelde hij met ook dat hij niet heel erg dol is op verjaardagen, maar daar zullen we vandaag dan maar even lak aan hebben, nietwaar? Van harte gefeliciteerd dus! http://www.villagehatshop.com/media/BIRTHDAY%20CAKE.JPG en voordat Ieke zich gepasseerd voelt vanwege de titel, we beschouwen jou natuurlijk als favoriete forumbazin! |
*feliciteerd hem niet*
LUH wil niet gefeliciteerd worden, dus dat doe ik dan ook niet Charlotte |
hij zegt dat hij deze post gaat negeren :( en ik gaf hem nog wel een directe link! :( nouhou!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Charlotte je plaatjes worden steeds leuker he? |
Citaat:
|
En ook via dit medium wens ik LUH alle goeds etc etc. :)
|
Hiep hiep.... hoera (22x)
Grim |
|
hiep hoi! :) gefeliciteerd
|
gefeliciteerd , maar verjaardagen zuigen idd. alleen een relaxt feestje met veel bier is wel prima. ik kan alleen al die feliciterende mensen niet uitstaan. schijnheilige rotsmoeltjes :s.
|
Citaat:
|
Uwe Hoogheid, wat een eer om U op deze heuglijke dag te mogen feliciteren met het prachtige feit van Uw Geboorte op deze aarde.
Weest gezegend, Almachtige Uw dienaar. @ieke: jij bent ook mijn favoriete forumbaas, in tegenstelling tot wat de titel van dit topic doet vermoeden, Uwe Hoogheid, ook U dien ik tot het eind der tijden! |
Er is er een jarig, hoera hoera! Dat kun je wel zien, dat is LUUUUH!
Dat vinden wij alleen zo prettig, ja ja! En daarom zingen wij blij, blij, blij, BLIJ! Hij leve lang, hoera hoera! Hij leve lang, hoera hoera! Hij leve lang, hoera hoera! Hij leve lang, hoera hoera HOERA HOERA! Kan niet zo goed zingen...:bloos: Maar LUH, de geliefde forumbaas (samen met Ieke:)), gefeliciteerd! Maak er nog een leuke dag van!:) Jeeeej!:D Duivelaartje - Begint opnieuw te zingen |
*zingt mee met Duivelaartje, ook beetje vals :o *
Feli! :D *smak smak smak* Nijn* - *pikt stukje taart van het plaatje van Ieke* :bloos: |
gewoon zo lang uppen dat hij hem niet meer kan negeren :P
|
Argh! Ok! Ik geef toe!
Ik vind het leuk om dit te lezen en wil jullie vanuit de grond van mijn oudbakken hart bedanken. Was getekent, Een tweeëntwintig jaar oude klomp rottend vlees. LUH-3417 - :) |
jeuj, hem bestalken met directe links hielp toch wel! gefeliciflapstaart LUH *eet hapje appel-kruimeltaart* :D
|
Citaat:
Grim |
Ja, ik ben al op één vierde. Verder zelfs al.
LUH-3417 |
een vierde van wat?
Charlotte |
gefeliciteerd :D
|
Ook gefeliciteerd he :cool:
|
Ja. Hij kwam bij mij een felicitatie scoren op MSN.
Gefeliciteerd René. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Charlotte |
gemiddelde leeftijd van een man van deze tijd zit op 80 jaar. Misschien dat hij daar vanuit gaat? ;)
|
Citaat:
Duivelaartje |
Citaat:
(niet oud wel 'ervaren') Uw nederige dienaar |
(y)
dus |
Gefeliciteeeeeerd!
|
Gefeliciteerd!
|
Ondanks het wegblijven van enige felicitatie van jouw kant toen ik verjaarde, wens ik je een oprecht aangenaam jaar ! Op naar de 30 he. (:
|
Gefeliciflapstaart! -x- Soapsie
|
Je mag een wens doen....
mits je alle kaarsjes in 1 keer hebt uitgeblaasd! |
Brr..
gefeliciteerd |
en nou allemaal onthouden dat Ieke 9 juli jarig is en dat we dan een verjaardagstopic voor haar openen
zo nou draag ik niet meer in mn eentje de verantwoordelijkheid... *zucht van verlichting* ;) |
Egged, gefeliciteerd! Wanneer was je jarig? Had ik dat moeten weten? :)
Ik kon geen wensen doen, ik had geen kaarsen. Maar bedankt voor het idee. LUH-3417 - En alweer iedereen bedankt. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is er nog een stukje over van die taart? |
Gefeliciteerd :)!!!
|
Gefeli:)
|
Citaat:
|
en toen was LUH niet meer jarig...
|
Maar, alsnog gefeliciteerd! :D
|
Inderdaad, alsnog gefeliciteerd.
en ik lust best taart van een dag oud... |
Nogmaals bedankt.
We hadden overigens geen taart, alleen vlaaien. :) LUH-3417 |
Gefeliciteerd!!!
|
Hm, laat ik sociaal doen :D
alsnog van harte enne... 22 is niet oud hoor :p (de meesten zeggen dat het leven pas op de 30/40 begint, dan kun je dus nog vrij lang wachten)! |
Mijn leven begon toen ik er net 1 seconde uit was gekropen... :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |