![]() |
Kramp-orgasme?
Het is een beetje een gekke topictitel, maar ik denk dat 'kramp-orgasme' het best uitdrukt wat ik bedoel. Ik heb het tegenwoordig vaker en vaker, en ik wil voor de zekerheid toch ff checken of dit een bekend fenomeen is :o
Het is echt moelijk uit te leggen, maar ik hoop dat de meiden me hier een beetje kunnen volgen... Als ik na lang randjesfietsen een hoogtepunt krijg, houdt mijn eerste orgasme-spier-samentrekking (die met die lekkere tintelingen er bij) erg lang aan. Ik denk wel een seconde of vijf. Vroeger was die korter, toen ging het van woooooooo (2 seconden), wo (1 seconde), wo (1 seconde), wo (1 seconde), wo en klaar... (sorry, niet lachen, ik probeer serieus te zijn :bloos: ). Nu is die eerste samentrekking dus een heeeel stuk heviger, dieper en langer. Iets van WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wo wo wo wo dus. Soms zo diep en hevig dat ik er echt spierpijn van heb achteraf. Iemand herkenning? Ik vermoed dat het komt door de hevigheid van mijn orgasme door dat randjesfietsen...? Wie heeft dit nog, zo'n lang durende eerste samentrekking? |
Hoogstwaarschijnlijk idd gevolg van randjefietsen. Heerlijk niet? :D
|
Rielekst. Zo hard klaarkomen dat je er spierpijn van krijgt. Nee heb ik geen last van. Helaas.
Psst! Ik heb stiekem wel gelachen! |
Doh dat is normaal, dat hebben mannen ook. Hoe langer je het uitsteld hoe heftiger het ( en de spiercontractie dus ) word.
|
geloof niet dat ik er ooit echt spierpijn van heb gekregen maar weet wel dat als je na lang randjesfietsen toch klaar probeert te komen t op een gegeven moment lastiger word (naar mijn idee in elk geval) en kan me voorstellen dat je dan een heel ander orgasme hebt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is iig geen besmettelijke ziekte! ;)
|
Op een dag weet je het: je gaat randjesfietsen.
|
ik kom meestal 15 seconden lang klaar. Waarvan de eerste 5 tot 7 één hevige samentrekking met tintelingen is en daarna zijn 't van die schokken. (k'heb 't een keertje getimed :bloos: )
Zonder randje fietsen en ik heb er ook nooit spierpijn van. |
Citaat:
En randjefietsen is wel lol alleen ik ben soms wel 2 uur bezig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom niet altijd lang klaar, maar heb na een heftig orgasme wel altijd spierpijn. Zonder randjefietsen dus. Best vervelend, een raar gezicht trekken vanwege de krampen in je buik de volgende dag.. 'Hey, wat heb jij dan? Buikpijn, hoezo?'
Ehm.. jaa.. :p |
ik heb altijd spierpijn... bijna dan :cool: ;)
|
Citaat:
|
@Sofie:
Waar ik nu benieuwd naar ben... Als je randjesfietst, en daar een orgasme van krijgt, is dan alleen de eerste 'kramp' heftiger of zijn de 'aftershocks' ook heftiger dan wanneer je het 'gewoon' doet? Bij mij is het zo dat als ik heel heftig klaarkom de schokken in een trager, of juist veel sneller tempo komen - ze houden ook langer aan, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. |
volgende week donderdag bij yorin schoc doc over vrouwen die continue klaarkomen, misschien kunnen we daar wat van leren! :D
|
Citaat:
|
je gaat van :eek: ... :wow: .. :eek: ?? :D Naja...beetje flauw, maar tja... wat is er nou zo raar dan? :D
edit: kut ik dacht dat :-eek-: een :wow: was :( :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |