![]() |
12 oktober in de melkweg: Hatebreed + Heaven Shall Burn
Ik was er gister en toen zag ik de poster hangen..
De nieuwe CD van HSB (antigone) is echt bruut, ben benieuwd wat ze live neer gaan zetten.. Iemand hierheen? 12 euro excl. |
Heet de cd antigone:o
|
ja
|
ah ja
|
Aanrader: The weapon they fear.
|
Heaven shall burn is cool, hatebreed is cool (oudere werk). Dus misschien. Maar er was hier al een topic over?
|
fuck, je hebt gelijk..
Ik had de zoekfunctie alleen gebruikt op heaven shall burn, maar het topic heet inderdaad "hatebreed in de melkweg" :( sorry fb(s) |
presentos
|
Melkweg is zo ver weg :\
|
ik wil heaven shall burn wel graag zien eigenlijk. maybe
|
Tim, die nieuwe HSB is bagger man.
Na Asunder is het echt alleen maar bergafwaarts gegaan. |
Citaat:
|
Sorry, ik hou niet van numetal.
|
wat hebben heaven shall burn en nu metal met elkaar te maken?
volgensmij vrij weinig.. |
Citaat:
|
ja zoiets dacht ik al..
|
Ik vind die laatste plaat veel te gelikt, veel te veel gericht op het scoren bij een groot publiek. Die cleane zangstukken, die springstukken... nee sorry.
Toen ik HSB voor het eerst zag werd ik echt weggeblazen, dat was met de releaseparty van 'Liar's Hell' van Liar (ik geloof ergens begin 2001)... Asunder gekocht en die was supervet. Toen kwam Whatever It May Take uit en iedereen zei dat ie veeeel meer metal was en dat het pure metal geworden was. Dus ik blind dat ding aanschaffen... wat een teleurstelling. WIMT is gewoon een herhalingsoefening van Asunder, alleen dan met een andere productie. Niks pure metal. Live zijn ze me ook steeds minder gaan boeien omdat ze niet zoveel aan tempowisselingen doen en dan gaat het me wel eens vervelen en sja... ik weet niet, de uitstraling is minder geworden ofzo heb ik het idee. |
hm ja ken dat wel.. als je een band al langer kent en evalueert zoals jij nu zegt...
neem een atreyu.. die vorige plaat was nog rauw en hard.. nu lijkt t wel de 2e papa roach... |
Wat de fucking fuck!
2 van de beste bands van het moment. (met nog een fiks aantal, wees maar niet bang) nou maarten wij daarheen dan maar? xdrunklocalx mosh brengen |
Citaat:
xdlx representing je weet toch |
Citaat:
|
Citaat:
Die nieuwe is trouwens niet bagger, ik vind "the weapon they fear" nog steeds een bruut nummer.. |
Citaat:
Ik zie wel of ik ga. |
toch maar in dat eerste topic doorgaan is wat overzichtelijker. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=937140
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |