![]() |
Meestervampier
Alsof zij hen lief heeft,
zo lijkt 't wel wanneer zij haar slachtoffers kust. Maar in werkelijkheid bijt zij hen, in de hals tot 't bloed naar buiten gutst. En zodra bloed zich vermengd heeft, met 't virus dat zij overal verspreidt is men hopeloos verloren en volkomen in haar macht, maar ík heb me bevrijd. |
leuk:)
bij de titel dacht ik dat het meer een soort kindergedicht zou worden. Maar dit een gedicht met een chiquewoordgebruik. Ik vind dat je de vampier erg goed beschreven hebt. goed gedaan |
Dankje! :) Iets wat ik al de hele dag kwijt moest :o
Dus dat heb ik dan ook maar gedaan. |
maar ík heb me bevrijd.
Oeh, wat goed deze slotzin. Ik vind dat deze zin het gedicht écht de moeite waard maakt. De afvraging in de eerste strofe is leuk, en ik weet het antwoord ook wel, het is dan ook meer een retorische vraag denk ik of niet? (de vampier houd van haar slachtoffers want die zorgen voor voldoende energie). Een leuke omschrijving, al vind ik de verwoording niet heel origineel of bijzonder, het staat er gewoon netjes en het geheel is goed afgewerkt. |
Dankje wel! :)
Ja, het gaat eigenlijk over iemand die overal controle over wil hebben en iedereen (waarvoor ze in feite bang is) in haar macht wil hebben, door juist heel aardig tegen hen te doen (vandaar die kus). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |