![]() |
voetbalquiz
1
met welk rugnummer speelt tom van mol bij fc Utrecht? a 8 b 3 c 16 d 6 2 voor welke club speelde jerrel hasselbaink in portugal? a Fc Porto b Maritimo Funchel c Boavista d Benfica 3 wat is de nieuwste grote aankoop van sparta praag? a Vladimir Smicer b Karel Poborsky c Patrick Berger d Thomas Repka 4 Met welk rugnummer speelde marc overmars op het wk in 98 a 11 b 7 c 14 d 19 5 feyenoord had in het jaar 97-98 argentijnen in de selectie jullio Cruz patricio graff en .... 6 voor welke club speelde ramon van haaren voor roda en feyenoord? a Nac b Rkc c Rbc d Vitesse 7 wie draagt rugnummer 4 bij vitesse? a Nanu b Kreek c Stefanovic d Knol 8 voor welke club speelde orlando trustfull in engeland? a Sheffield wednesday b Bloton wanderes c Blackburn Rovers d Watford 9 welke 2 clubs uit de nederlandse competitie deden mee om het intertoto van vorig jaar? ... hoe oud is fred van de hoorn? a 39 b 36 c 37 d 38 |
1) A (gokje)
2) C 3) D 4) C (gok) 5) Sanchez??? 6) B 7) D 8) A (zou het niet weten) 9) RKC Waalwijk en Heerenveen 10) D (anders C) |
9 goed :eek:
|
1
met welk rugnummer speelt tom van mol bij fc Utrecht? a 8 2 voor welke club speelde jerrel hasselbaink in portugal? c Boavista 3 wat is de nieuwste grote aankoop van sparta praag? a Vladimir Smicer 4 Met welk rugnummer speelde marc overmars op het wk in 98 c 14 5 feyenoord had in het jaar 97-98 argentijnen in de selectie jullio Cruz patricio graff en montoya, sanchez ofso?, kunnen ook urugayanen zijn :p 6 voor welke club speelde ramon van haaren voor roda en feyenoord? b Rkc 7 wie draagt rugnummer 4 bij vitesse? b Kreek 8 voor welke club speelde orlando trustfull in engeland? a Sheffield wednesday 9 welke 2 clubs uit de nederlandse competitie deden mee om het intertoto van vorig jaar? heerenveen, groningen hoe oud is fred van de hoorn? d 38 |
1) A
2) C 3) A 4) C 5) Pablo Sanchez 6) B ? 7) C 8) D 9) Heerenveen en RKC 10) D Voor alle duidelijkheid, ik heb NIET afgekeken, ik heb dat hele stukkie hierboven gequote en na afloop gewist |
Citaat:
|
1a
2c 3d 4c 5 Sanchez (ik ga uit van de vorige mensen, aangezien ik deze niet weet :o ) 6b 7d 8c 9 Heerenveen en RKC 10d (oud :p) |
1. a
2. c 3. c 4. c 5. sanchez 6. a 7. d 8. a 9. heerenveen en rkc 10. d |
Citaat:
|
[QUOTE]Zaagmanz schreef:
[B]1 met welk rugnummer speelt tom van mol bij fc Utrecht? a 2 voor welke club speelde jerrel hasselbaink in portugal? c Boavista 3 wat is de nieuwste grote aankoop van sparta praag? b Karel Poborsky 4 Met welk rugnummer speelde marc overmars op het wk in 98 a 11 5 feyenoord had in het jaar 97-98 argentijnen in de selectie jullio Cruz patricio graff en .... pablo SANCHEZ :cool: 6 voor welke club speelde ramon van haaren voor roda en feyenoord? b Rkc 7 wie draagt rugnummer 4 bij vitesse? c Stefanovic 8 voor welke club speelde orlando trustfull in engeland? a Sheffield wednesday 9 welke 2 clubs uit de nederlandse competitie deden mee om het intertoto van vorig jaar? ... RKC HEERENVEEN hoe oud is fred van de hoorn? c 37 |
Citaat:
|
1
met welk rugnummer speelt tom van mol bij fc Utrecht? a 8 2 voor welke club speelde jerrel hasselbaink in portugal? c Boavista 3 wat is de nieuwste grote aankoop van sparta praag? c Patrick Berger 4 Met welk rugnummer speelde marc overmars op het wk in 98 a 11 5 feyenoord had in het jaar 97-98 argentijnen in de selectie jullio Cruz patricio graff en sanchez 6 voor welke club speelde ramon van haaren voor roda en feyenoord? b Rkc 7 wie draagt rugnummer 4 bij vitesse? c Stefanovic 8 voor welke club speelde orlando trustfull in engeland? a Sheffield wednesday 9 welke 2 clubs uit de nederlandse competitie deden mee om het intertoto van vorig jaar? RKC en hoerenveen hoe oud is fred van de hoorn? d 38 redelijk wat tijd mee bezig geweest met opzoeken enzooi dus alles moet goed zijn |
Wat een k*tvragen...
K ga voor de 6 1. D 2. C 3. :confused: C :confused: 4. C 5. Sanches 6. B 7. D 8. A 9. H'veen en ... 10. C |
zaagnerd, waarom zeg je wel hoeveel utreg_nr1 dr goed heeft, en niet hoeveel ik? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik heb wel een leuk idee. Iemand stelt 1 vraag en degene die hem als eerste juist beantwoord mag de volgende stellen. OK? Begin maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
wel oppassen dat dan niet door elkaar gaat lopen. |
Citaat:
Vraag: Door wie werd nederland op het allereerste WK, waaraan zij deelnamen, uitgeschakeld en met hoeveel? |
misschien handiger om nieuw topic te openen?
|
Citaat:
|
1. a
2. b 3. b 4. a 5. Pablo Sanchez 6. a 7. a 8. a 9. RKC Waalwijk en Willem II 10. b |
Citaat:
|
Citaat:
|
1
met welk rugnummer speelt tom van mol bij fc Utrecht? b 3 2 voor welke club speelde jerrel hasselbaink in portugal? b Maritimo Funchel 3 wat is de nieuwste grote aankoop van sparta praag? b Karel Poborsky 4 Met welk rugnummer speelde marc overmars op het wk in 98 a 11 5 feyenoord had in het jaar 97-98 argentijnen in de selectie jullio Cruz patricio graff en.. Sanchez 6 Voor welke club speelde ramon van haaren voor roda en feyenoord? a Nac 7 wie draagt rugnummer 4 bij vitesse? d Knol 8 voor welke club speelde orlando trustfull in engeland? a Sheffield wednesday 9 welke 2 clubs uit de nederlandse competitie deden mee om het intertoto van vorig jaar? RKC & H'veen hoe oud is fred van de hoorn? d 38 (12 oktober 1963:p ) ik las dat de antwoorden er al stonden, dan ga ik ff zoeken |
Citaat:
|
[QUOTE]Zaagmanz schreef:
[B]1 met welk rugnummer speelt tom van mol bij fc Utrecht? a 8 2 voor welke club speelde jerrel hasselbaink in portugal? c Boavista 3 wat is de nieuwste grote aankoop van sparta praag? b Karel Poborsky 4 Met welk rugnummer speelde marc overmars op het wk in 98 c 14 5 feyenoord had in het jaar 97-98 argentijnen in de selectie jullio Cruz patricio graff Pablo Sanchez 6 voor welke club speelde ramon van haaren voor roda en feyenoord? b Rkc 7 wie draagt rugnummer 4 bij vitesse? d Knol 8 voor welke club speelde orlando trustfull in engeland? a Sheffield wednesday 9 welke 2 clubs uit de nederlandse competitie deden mee om het intertoto van vorig jaar? Heerenveen en Rkc hoe oud is fred van de hoorn? d 38 dit zijn de goede antwoorden :) |
Citaat:
|
7,5 goed :o
|
Citaat:
|
Mijn antwoorden:
1 a 8, weet ik zeker 2 c Boavista, redelijk zeker 3 b Karel Poborsky, gokje, twijfelde tussen hem en Repka 4 c 14, ze zou zeggen 11, maar daar speelde Cocu mee 5 Sanchezzzzz als ik het goed heb... 6 b RKC, simpel 7 d Knol, ook simpel 8 a Sheffield wednesday, gokje, wist het niet... 9 Als ik het goed heb waren dat Heerenveen en RKC 10 a 39, redelijk zeker, de opa van de KPN Eredivisie :D |
Citaat:
je eigen zus :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |