![]() |
Het grote lijntopic, deel 25!
|
[Uit het vorige topic :o ]
Bij mij wil het echt niet meer. Bewegen gaat goed, eten niet. Doordat ik er zoveel mee bezig ben en het me nóg niet lukt om op tijd te eten, heb ik gewoon er geen zin meer in. Iemand tips? |
Ik heb er ook net een geopend :s
Ik wis 'm wel even, alhoewel mijn titel mooier is. Pas aan die titel! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil me aan de drie maaltijden houden en dan goed eten, maar dat wil 's middags dus niet. Ik stel half 1 uit tot half 2/half 3 en dan gaat alles dus mis. Het gezond eten lukt overigens wel. :cool: |
Citaat:
Het is namelijk voor je eigen bestwil. Of je gaat dan gewoon eten, en 't gaat je lukken en je voelt je goed, of 't gaat gigantisch mis en je gaat je alleen maar kutter voelen. Dat is jouw beslissing, die kan ik niet voor jou nemen. |
Ik kan verdorie stoofperen niet vinden op calorietabel.nl :mad: ;)
|
Het gaat baggerdebagger(volgens mij wel een grote piek behaald in het ongezond eten), wie gewöhnlich:o
|
Citaat:
|
Citaat:
Mogelijke oorzaken kunnen zijn: - Je schuldig voelen - Er ziek van worden - Het niet in je maag krijgen (net alsof je heel vol bent) Dat soort dingen bedoel ik. Er is altijd een reden. |
Citaat:
|
Citaat:
de weegschaal is gunstig (ik hoorde me niet te wegen tot zondag maar kon't niet laten, :o) het ziet er naar uit dat het weer een positieve week is :) en ik begin ook wat definitie te zien in m'n armen *juich* (ipv al dat blubber ;)) vanmiddag weer naar de sportschool met gewichten trainen, wordt nog wat. |
hmmm ik denk dat ik in het weekend maar ga zwemmen, heel goede bewegen en beter voor mijn gespannen kuiten. :)
vandaag wel rot gehad want bij gym waren 2 super iele meisjes (iets van 1.78 en 45 kilo) en het enige waar ze over konden praten was lijnen dat was minder om mee samen te werken. |
Citaat:
Wat is je doel, echt afvallen of gewoon wat strakker worden? |
Heeft het nou eigenlijk zin om te lijnen als je aan de pil bent? (Pastte in allebei de topics, hopelijk heb ik de goede gekozen! :bloos: ) Want ik wil graag wat afvallen, maar het schiet niet echt op. Ik slik de Diane35-pil nu anderhalf jaar en in die tijd ben ik behoorlijk aangekomen (al dan niet door die pil) en ik hoor van mensen die stoppen met de pil dat ze afvallen terwijl ze er (nauwelijks) iets voor doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, nou, dan ga ik wel beter mijn best doen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: te laten zien dat het bij iedereen een ander effect heeft dus, omdat mmmarieke uitging van de negatieve kant |
Ik slik de pil ook. En ben toen ook aangekomen (was niet dé reden, gewoon een factor). En met de pil kan je zeker lijnen. Misschien is 't wat moeilijker, maar 't kan zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben 1.68 ongeveer en weeg 56kg. Ik moet erg uitkijken omdat ik heel snel aankom omdat mn lichaam gewend was om alles op te slaan wat ik binnen kreeg, lijnen hoefd dus niet heel erg en strakker worden is altijd wel meegenomen. Ik ga een poosje zwemmen als beweging ipv van rennen en dansen want ik heb last van mn kuiten |
Citaat:
Maar je gewicht is goed, ik zag je buik in 't fotoboek :D en volgens mij heb je een heel goed figuur. Goed opletten wat je eet kan nooit kwaad natuurlijk, als je maar niet doorslaat. Strakker worden is altijd goed ;) Een persoonlijk vraagje (excuses als 't misschien té persoonlijk is): Welke eetstoornis had je? En als je heel eerlijk bent, denk je dan dat je een terugval kan krijgen? |
Citaat:
|
als je nou geen tussendoortjes meer eet... hoeveel kun je dan afvallen op 5 weken?
of ligt dat echt puur aan hoe snel je stofwisseling is, en hoe dik je op dit moment bent? ik weeg nu 68.5 en ik ben 1.75 m. 'k ga liever weer terug naar de 63 of minder, maar ik weet niet of dat haalbaar is in die tijd, door middel van tussendoortjes te laten staan, en verder wel normaal gezond eten... ik fiets wel elke dag een uur, en ik rij ook 3 kwartier paard per dag. |
Citaat:
Kassandra: dat heet toch anorexia atletica? |
oh... nou ik eet heel veel tussendoor, heel veel koekjes, en 's avonds chips..
maar hoeveel vet ik heb weet ik niet |
Als je echt veel koekjes en chips eet (ik kan uit jouw post niet opmakan hoeveel "heel veel" is) zal het wel iets kunnen schelen. Gezien je gewicht en je lengte heb je volgens mij niet echt een te hoog vetpercentage (ik ben iets zwaarder en even lang en die van mij is ook goed, natuurlijk kunnen wij een heel verschillende bouw hebben maar ik moet ook op de een of andere manier kunnen schatten), daardoor zal een paar kilo afvallen niet zo snel gaan, maar je kunt dan ook beter langzaam afvallen en die kilo's eraf houden dan snel afvallen en weer aankomen.
Het probleem dat afvallen niet lukt hoeft trouwens niet altijd in tussendoortjes te zitten, als je de hele dag witte boterhammen met chocoladepasta en 's avonds vet vlees met veel saus/jus eet (bijvoorbeeld) zal je nog niet echt afvallen |
ja ok, daar kan ik inkomen, maargoed..
ik eet 's avonds op z'n minst een halve zak chips. en meestal ook nog een schaaltje schepijs. 's middags gaan er chocoladekoekjes in... stuk of 5 over de hele middag, en dan nog pepermuntjes, en af en toe eens gewoon wat chocolade... ook behoorlijk wat frisdrank... dus als ik daarmee stop zou ik toch in ieder geval wel wat moeten af vallen toch?! ik ga het gewoon eens 5 weken proberen :) |
proberen kan nooit kwaad.
Nouja, proberen hoeveel je van niks eten afvalt natuurlijk wel, maar jouw idee lijkt me toch wel gezond. |
Citaat:
Hell yeah, dat was idd een hele opsomming aan junkfood dat heb ik in geen jaren meer zo weggewerkt. Soms verlang je terug naar de tijd dat je nog naar binnen propte wat lekker was... tot je de pensjes van je klasgenoten bekijkt :o |
ja :) 't is niet dat het er per se af moet hoor :)
ik zou het alleen wel lekker vinden, geeft me dat fijne gevoel over mezelf wat meer terug, en ik ga in herfstvakantie naar curacao :bloos: dus dan zou dat ook wel mooi zijn.. maar ik ga niet geforceerd doen en bij mijn gewone eten de helft laten staan, want dat zou niet zo best zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zit nu aan m'n ontbijt (laat, ik weet 't, maar ik hoef pas om 10:55 op school te zijn) en ik heb al enorm veel gegeten.
2 Boterhammen met appelstroop 1 Boterham met honing 1 Roggebrood met kaas Ik had gewoon even zin in wat zoeter beleg, al een tijd niet meer gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarreh, al die zoetigheid, dat kan natuurlijk niet he daar is je refeed/junk-dag voor :nono: ;) |
Citaat:
Vier boterhammen is geen klein ontbijt, maar onder 'enorm veel' versta ik toch echt wel wat meer. |
Voor mij is 't vrij veel voor een ontbijt, 'enorm veel' was verkeerd geformuleerd. Maar m.i. gewoon té veel. Heb op school nog een plak roggebrood en een appel gegeten en heb net bijna een hele bak kwark naarbinnen gewerkt.
Avondeten wordt aardappelblokjes, sla en een schnitzel. |
Volgens mij gaat 't weer minder met mij, ik heb de puf niet om me aan m'n dieet te houden.
Thuis is de situatie, tsja, niet te genieten. Heb enorme ruzie gehad met m'n vader en praat niet meer met 'm. Ouders liggen misschien in een scheiding, ik weet 't niet meer. Het is net alsof 't dieten nu tsja, minder belangrijk is geworden. Ik denk ook dat ik wat minder hier ga posten, maar de tijd zal 't uitwijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd, good luck muppet :) |
Ik weet niet meer hoe ik me moet gedragen. Eten speelt zo'n grote rol in mijn leven dat ik het verafschuw en tegelijkertijd omarm. Mijn hele humeur slaat om als ik imo teveel eet! Ik HAAT voedsel op het ogenblik. Het maakt alles in mijn leven kapot! IK voel me dik, volgepropt en heel erg eenzaam...
Nu denk ik eraan om deze dag te compenseren door mijn eetpatroon te minimaliseren en mijn lichaamsactiviteit te verhogen. Ik wil ABSOLUUT niet aankomen. Het gaat juist zo goed... Het is gek, maar ik heb het gevoel alsof iedereen aan me kan zien dat ik teveel gegeten heb. :( |
Sorry mensen, ik post in een topic waar ik niet thuis hoor...
Ik wil afvallen en geef de hoop op om dit op een gezonde manier te bereiken. Ik val terug...het gaat zo snel... Pas a.u.b op! Té graag willen afvallen kan uit de hand lopen. En geloof mij...dat wil je niet.... Iedereen heel veel sterkte! Liefs, Chantal (p.s. ik heb veel geleerd van jullie en zat echt op de goede weg, maar de strijd is te zwaar... voor de één is gezond bezig blijven moeilijk en voor de ander is afvallen moeilijk...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |