![]() |
Hoe begin jij meestal een MSN-gesprek?
Zeg je "hoi" of begin je meteen te praten zoals mij?
|
Ligt eraan tegen wie ik begin aan te praten
|
Ik zeg vaak "goedenmiddag" of het nou ochtend of avond is. Maar eerder spreken mensen mij aan.
|
"Hoi!"
Of een directe reactie op iemands naam. |
Ik wacht meestal af tot die andere mensen tegen mij beginnen te praten.
Behalve als ik dringend iets moet vragen ofzo, dan val ik met de deur in huis. |
"hoi" of iets in die richting tenzij ik direct iets moet weten
|
Citaat:
|
dat ligt eraan bij wie
meestal is het heej of yo (heel erg eigenlijk) en soms boe :p |
Hoi, Ey, Hey en daarna meestal een bijnaam.
Of ik val met de deur in heus als ik wat wil vertellen/weten. |
Edmeister says:
Hey! Edmeister says: Alles goed? |
Citaat:
|
vaak meteen met praten, soms ook gewoon met hee
|
Ik varieer. Soms Hey Chickie als het een vrindinneke is en ik in een belachelijke bui ben. Soms Yo Wazzup als ik in een belachelijke bui ben. En als ik niet in een belachelijke bui ben is het meestal gewoon Hey. Heel soms begin ik met een zin.
|
Citaat:
Edmeister says: zin chillan? Damp Hossie // Festival-terein stijl, m'n phillies werden vuill says: sure Gemiddelde msn gesprek. |
Citaat:
|
Ligt eraan tegen wie en onder welke omstandigheden. Variërend van ewa suribabe tot hoi.
|
meestal met hoi, hoe is het.
als de status op bezet of afwezig staat, vraag ik eerst of ik echt op een ongelegen moment kom. Sommigen staan altijd standaard op bezet, terwijl ze wel in zijn voor een praatje. |
Ik begin nooit een gesprek, mensen beginnen met mij een gesprek (af en toe een uitzondering) :o .
Maar meestal begin ik (of het eerste wat ik zeg is) met: eej |
Hey!
Alles goed/Hoe is 't? :) |
meestal met hai (ofzo)
soms een directe reactie op de naam van de persoon. soms een directe vraag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begin nooit een MSN gesprek, alleen als ik iemand nodig heb. En dan zeg ik in 95% procent van alle gevallen niet eerst 'hoi' oid.
|
bijna altijd een begroeting.
|
dat hangt ervanaf wie het is en wat ik wil weten.
|
Citaat:
Ikzelf begin altijd met: "Hoi." "Ik heb blablablabla." "Weet jij ... en ... bla bla bla?" "Krijg kanker, mongool." |
Yo wazzap biach!!
|
Hey/Hoi/Hallo als ik een gewoon kletsgesprek begin
"Vraagje" als ik iets moet vragen Of ik stel gewoon een vraag Of ik begin met een (gevatte) opmerking. |
Hey oid. of 'Dag (naam)', en soms een directe reactie op iemands naam.
|
Eeej schatje/lekker ding/-
hoe gaat ie? |
Hoi, Lo enz.enz.
of een reactie op iemands naam als ik iets wil weten gewoon met iemands voornaam beginnen en dan de vraag. dat was het wel |
Met een vraag. :o
|
met hoi
of een of andere gare smiley |
Met "hey', een reactie op iemands naam of iets wat diegene moet weten.
|
ik zeg iig nooit 'hoi'
dwz, als ik niks te zeggen heb, zeg ik niks.. |
'Heej :)' en dan 'Alles goed?'
Zoiets. |
hoeveel mensen van jullie menen het oprecht te willen weten hoe het met iemand gesteld is?
|
Citaat:
edit: kut typfouten |
Citaat:
ik begin eigenlijk nooit een gesprek... maar heel soms wel en dan zeg ik iets in de richting van haj :) |
trouwens... ergent :p
|
altijd zo:
[18:24:04] Loekie Knol: wie denk ie dat ik zaaaag en dat raadt die gast zeg maar wie ik zag en daarna volgt het gesprek |
als ik in een vrolijke bui ben begin ik meestal met het typen van uitzinnige opmerkingen
als ik niet zo vrolijk ben ist: hoi, hey, uhm tja hangt natuurlijk ook af van met wie ik aan het praten. sommige mensen nodigen gewoon uit tot enig enthousiasme |
Meestal met: "anders hou je je bek even".
:rolleyes: |
moieh
|
hoi.. hoe is het met jou
of op naam reageren. |
hee ....... (naam invullen)
|
Citaat:
|
hoi of hey oid
|
Ik begin met 'Hoi' en dan meestal daarna met 'Hoe gaat het?'.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |