![]() |
Muziek luisteren via oordopjes
Aangezien mijn ouders vaak gek worden van mijn muziek wilde ik mijn oordopjes in de pc steken en zo muziek luisteren, maar het probleem is dat ik geen geluid krijg. Ik heb 't kabeltje voor in de kast gestoken (zowel het gaatje bij de cd romspeler, als t gaatje bij de cd brander heb ik geprobeerd omdat ik niet wist waar k mn oordopjes moest insteken), maar ik krijg geen geluid. Ook heb ik al vanalles geprobeerd met het volume, maar niks helpt. Moet ik het kabeltje soms ergens anders insteken? Of heeft iemand andere tips wat ik kan proberen? (Ik krijg zowel via windows mediaplayer als via winamp geen gehoor).
|
Ik prop 't altijd in dat gaatje voorin de cd-speler als ik een cd luister ofzo..
Maar waar je 't anders in moet gooien, geen idee.. |
Met een cd luisteren lukt t wel (als k m insteek bij de cd speler)... Maar ik zou ook wel graag MP3's willen luisteren...
|
ja als je cd speelt dan kan je hem idd in het gaatje bij de cd speler stoppen, is dit niet het geval moet je hem in de audio uitgang van je geluidkaart stoppen, achterin je pc...
dus waar het stekkertje van je boxjes inzit, die moet je er dan even uithalen en dan je oordopjes/koptelefoon daarin steken :) |
Citaat:
Heb je dan wel met de volume van je cd speler hardwarematig danwel software matig geprobeert? Softwarematige manier:
Gebruik de volume draaiknopje dat aan de voorzijde van je cd-rom speler zit. |
@freyk
Je kraamt onzin uit wat hier niet van belang is :D:D De gaatjes die jij bedoeld zijn puur en alleen voor audio CD's die je in de desbetreffende cd-rom speler doet. MP3's ed moet je dus via de uitgang op je geluidskaart of op je moederbord gebruiken. Hier zitten nu waarschijnlijk je boxjes oid op. |
maar idd... doe 'm gewoon in de plug waar je boxjes normaal inzitten...
en bij sommige geluidskaarten zal er nog een audio-uitgang zijn... daar kan ie eventueel ook in... En bij sommige computerboxjes zit er ook we eens een headphone-ingang op de voor/zij/achterkant... wie weet bij jou ook... |
Citaat:
De problemen van die mensen worden ook soms zo raar uitgelegd. Citaat:
|
Zullen we anders niet gaan flamen? Dank u.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |