![]() |
Hardcore benefiet voor AFA
Op zaterdag 11 september zal in Vrankrijk, Spuistraat 216 te Amsterdam een harcore benefiet worden gehouden voor AFA amsterdam.
De muziekstijl van dit feest zal hardcore (gabber) zijn. Dit om een statement te maken dat hardcore (gabber) niet per definitie extreem rechtse muziek is, wat veel mensen wel denken. Dit statement wordt gesteund door bekende artiesten en organisaties uit de hardcore beweging. Deze muziekstroming is a-politiek. Ook zijn er vele hardcoreliefhebbers die niets van doen hebben met racisme of fascisme. De DJ's die zullen draaien zijn: Flamman Abraxas Champ-e-one Amaze Gabber Simon Soya 666 Locatie: Vrankrijk, Spuistraat 216, Amsterdam Tijd: 21:00-03:00 Schade: 3 euro NO DOGS NO HARDDRUGS NO NAZIS Website: http://www.unitedhardcore.org |
Vet initiatief !
Was opzich wel een paar uur komen hakken/stampen als ik in de buurt woonde. |
Flamman en Abraxas van vroeger? Wow.
|
haha hardcore wordt door de punkscene overgenomen :cool:
|
heel vet initiatief idd
niet mijn muziek anders was ik misschien wel ff langsgekomen |
Citaat:
|
Citaat:
Gabber is ook niet mijn favo muziek nee, maar het lijkt me toch wel heel erg leuk! |
He bah, hakken tussen de facisten van de AFA (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet aanwezig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan ook niet :(
|
Citaat:
oh well hardcore wordt dus heel hip :) |
Citaat:
2. Wilders, cool kapsel :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb het idee dat deze toch beter op n&f past....
hmm...de terugkeer van de gabber..ik zie het niet zo zitten :p |
Citaat:
(heb t bericht overgenomen van een andere site) |
ja BAH AFA!
en a-politiek.. hmm... :-/ idd cut_off..... :confused: |
LET ME KNOW WHEN YOU'RE GOOD TO GOOOOO
Godver, ik kan zaterdag niet! Had dit ff eerder gezegd! |
Tja, het is voor mij ook een raadsel waarom een Anarchistische Facistische en geweldadige organisatie, beter bekend als de "AFA" (noemen zichzelf: Anti-facistische actie) een houseparty organiseren. Jarenlang heeft dit bolwerk alles en iedereen uitgemaakt voor facist (of zoals ze zelf zeggen: "fassoo") En nu proberen ze steun te verkrijgen door dit feestje op te zetten (waar natuurlijk weer de nodige propaganda zal worden verspreid)
Kotzen auf AFA, en al hun vieze ratten. :D |
heh, ik wilde dit ook posten. :)
Ik denk dat ik wel even langshop, is toch om de hoek. :cool: (esje, check mn sig :D ) |
Citaat:
Bounced meer en harder dan heel die Vrankrijk de 11e. |
Als het een benefiet voor FA zou zijn, dan was ik wel gekomen.
"Help FA het land uit" lijkt me een redelijk fijne actie ;) |
Nimmer aanwezig, ik wil niets te maken hebben met hypocriete fascisten.
|
Citaat:
Op zicht een leuk initiatief, maar zioals al gezegd. Hardcore en politiek moet je gescheiden houden. Beetje goedkoop inspelen op de situatie van tegenwoordig ( met al die lonsdale relletjes ). En dan nog afgezien van het feit dat fascisten geen haar beter zijn dan racisten. |
Lol, om te laten zien dat gabber niks te maken heeft met extreem rechts?
De AFA zijn echt zo fasistisch als de tyvus en extreem links ligt ontiegelijk dicht bij extreem rechts he... |
binnen aanzienlijke tijd komt er nog een groot antifa-gabberfeest, andere locatie. Maar dat idee is nog heel pril.
|
Echt waar kanker antifa, mogen ze met z'n allen aids krijgen.
|
Citaat:
Prima lijkt mij. |
Citaat:
|
Citaat:
geloof je werkelijkwaar elk verhaal? Auschwitz, da's pas het ware EO-gevoel. |
Citaat:
|
als nieuw rechts het zou organiseren zou het een kutfeest zijn, nu antifa het organiseert is het opeens een "geweldig" idee.
anyway, muziek en politiek gaan niet samen, vind ik dan :s |
het was vet. (y)
|
in en in triest (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mij is altijd geleerd trots te zijn op je afkomst en familie, maar blijkbaar is dat voor jou niet belangrijk. Geeft niet, iedereen is verschillend nietwaar. (y) |
Citaat:
|
Trots zijn op afkomst is erg gay.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: