Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Je hebt een vriendin.. opeens ben je interessanter ofzo (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=95017)

Dy|_uCK 17-05-2002 22:24

Je hebt een vriendin.. opeens ben je interessanter ofzo

zo lijkt het

als je een vriendin hebt zijn opeens veel meer meisjes geinteresseerd in je ofzo

of ligt het aan mij :D

wat denken jullie?

Bazz 17-05-2002 22:26

Klopt volledig. Kijk maar naar Student Bodies :p
Ik heb/had er ook last van... vind het niet erg ofzow hoor :D

~Dark Voice~ 17-05-2002 23:49

Tis nou eenmaal mens eigen om te willen wat je niet kunt krijgen.. Of wat van een ander is..

MissBi@tch 18-05-2002 01:14

KWEET NIET HEB DR NIKS VAN GEMERKT BEN NOG PSIES EVEN GEWILD ALS VAN TE VOREN GELOOF IK :p GEINTJE FF SERIEUS IK MERK DAAR NIKS VAN!

M@TRIX 18-05-2002 05:02

kep wel contact met meisjes, misschien ook wel iets meer maar ik weet t nie zeker...ik heb ze nooit geteld..en ga ze ook niet tellen, simpelweg om de reden dat ze me geen donder intreseren.

ik intreseer me maar voor 1 persoon en diegene weet wel wie ik bedoel....;)

MissBi@tch 18-05-2002 09:02

Citaat:

M@TRIX schreef:
kep wel contact met meisjes, misschien ook wel iets meer maar ik weet t nie zeker...ik heb ze nooit geteld..en ga ze ook niet tellen, simpelweg om de reden dat ze me geen donder intreseren.

ik intreseer me maar voor 1 persoon en diegene weet wel wie ik bedoel....;)

wie dan vertel vertel k wil t weten!!!

spacegirl 18-05-2002 09:54

dat is vaak wel zo, hoe t komt weet ik niet, misschien toch dat hard to get???

lady_x 18-05-2002 10:15

Euh toch niet hoor! Als ik weet van een jongen die ik aardig vind dat hij al een vriendin heeft, dan ga ik juist niet meer geïnteresseerd zijn, dan laat ik het gewoon zo, dan moet ik er juist minder van weten dan moest hij vrijgezel zijn!

~*InDo SHorTy*~ 18-05-2002 17:52

jaah is zo! maar kweeni waarom:confused:

nare man 18-05-2002 18:02

Ik denk dat het komt doordat de meeste mensen toch meer zelfvertrouwen krijgen wanneer ze een vriend(in) hebben gevonden. Niet alleen zelfvertrouwen, maar ook gewoon je algemene instelling wordt positiever en dat kan natuurlijk niet onopgemerkt blijven voor de 'buitenwereld'.

Tox 18-05-2002 18:06

Volkomen mee eens!

M@TRIX 18-05-2002 18:24

Citaat:

MissBi@tch schreef:

wie dan vertel vertel k wil t weten!!!

nie zo jaloers moppie, t zijn mensen die ik al langer ken waarvan het lijkt alsof ze meer tegen me praten, of het zo is weet ik nie...

zal wel toeval zijn, ik praat de ene dag ook meer dan de andere

Built to last 18-05-2002 19:04

nope. ik ben hard achteruit gegaan in populairiteit sinds dat ik een vaste relatie heb

Alet 18-05-2002 19:24

Citaat:

MissBi@tch schreef:
KWEET NIET HEB DR NIKS VAN GEMERKT BEN NOG PSIES EVEN GEWILD ALS VAN TE VOREN GELOOF IK :p GEINTJE FF SERIEUS IK MERK DAAR NIKS VAN!
Caps Lock

Maar het klopt inderdaad, om de reden die Dark Voice gaf.

KontraDix 18-05-2002 19:37

Tis eigenlijk ook hierom:
Als je een vriendin hebt ga je, althans dat is dan de bedoeling :), niet meer zoveel geven om het krijgen van een vriendin.
Je gedraagt je niet opdringerig, je bent veilig (want je hebt een vriendin) en je voelt je zelfverzekerder.

miss_sunshinegirl 18-05-2002 23:00

Bij mij was het juist andersom... toen het na 14 maanden uit was, werd ik weer interessant, zeg maar...

Heel raar!

-Will- 18-05-2002 23:31

Citaat:

nare man schreef:
Ik denk dat het komt doordat de meeste mensen toch meer zelfvertrouwen krijgen wanneer ze een vriend(in) hebben gevonden. Niet alleen zelfvertrouwen, maar ook gewoon je algemene instelling wordt positiever en dat kan natuurlijk niet onopgemerkt blijven voor de 'buitenwereld'.
Frappant hoe dit toch elke keer weer waar blijkt te zijn. (y)
Moeilijk om dat soort zelfvertrouwen te simuleren.

Wim Wok 18-05-2002 23:38

mn vriendin wordt altijd uitgelachen sinds ze me met mij heeft, heel raar..neej maar ja nare man heeft n goed punt met dat zelfvertrouwen

ChronoFlux 19-05-2002 01:47

Helemaal mee eens!!
Ik kan niet zeggen dat ik uit ervaring spreek (zie ook mijn threat in deze catogorie.. :( )
maar je krijgt denk ik wel een gevoel van: er is iemand die om mij geeft ik heb ook mijn pluspunten wel enzo. En hoe verliefder je bent hoe vaker je aan de ander denkt en hoe harder je zeg maar met je neus op de feiten wordt gedrukt.
En daardoor word je vrolijker en opgewekter, waardoor anderen het prettiger vinden om met je om te gaan.

Iemand mee eens?

)Vampje( 19-05-2002 12:01

Citaat:

Dy|_uCK schreef:
zo lijkt het

als je een vriendin hebt zijn opeens veel meer meisjes geinteresseerd in je ofzo

of ligt het aan mij :D

wat denken jullie?

Volgens mij niet hoor...Andersom is het tenminste niet zo, in mijn geval dan. Eerst had ik heel veel aanspraak enzow, maar aangezien ik nu een vriend heb en iedereen hem angstaanjagend vindt, is dat wel ehm...ietsje gedaald zal ik maar zeggen. Soms wel nog hoor, maar ze letten wel op! Heb ik ook niet speciaal bijzonder veel behoefte aan ofzow. :D

Mindfields 19-05-2002 12:34

Een jongen die een vriendin heeft is voor mij juist helemaal of weinig niet interessant :confused: :)

owlbeer 19-05-2002 14:19

Citaat:

Bazz schreef:
Klopt volledig. Kijk maar naar Student Bodies :p
Ik heb/had er ook last van... vind het niet erg ofzow hoor :D

Jaaa k heb die aflevering ook gezien. T was errug mooi.(y)

lausie 21-05-2002 18:14

nee juist ni lijkt mij nou ik heb wel als k een vriend heb komen er juist jongens in me leven zeg maar sjansen en als ik vrijgezellig ben zijn de jongens uit me leven!egt vaag

Scarlett 21-05-2002 18:45

Hmja, was heel vaag.. Ik liep gisteren op Pinkpop de hele tijd heel close te doen met een jongen, gewoon een goede vriend, hele tijd samen gestaan enzo, en er waren gewoon heel veel jongens die ondertussen liepen te flirten.

:confused: Maarrrr daarbij klopt dat van dat zelfvertrouwen inderdaad ook, als je tenminste echt iets met diegene hebt. :D

Freyja 21-05-2002 22:40

Citaat:

KontraDix schreef:
Tis eigenlijk ook hierom:
Als je een vriendin hebt ga je, althans dat is dan de bedoeling :), niet meer zoveel geven om het krijgen van een vriendin.
Je gedraagt je niet opdringerig, je bent veilig (want je hebt een vriendin) en je voelt je zelfverzekerder.

Dat vinnik ook :) En bovendien willen mensen idd graag wat ze niet kunnen krijgen. Bovendien denken ze: "Hm, als hij/zij er iets in ziet..." en dan kijken ze beter en denken ze "verrek, die is idd wel leuk!"

:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.