![]() |
Je hebt een vriendin.. opeens ben je interessanter ofzo
zo lijkt het
als je een vriendin hebt zijn opeens veel meer meisjes geinteresseerd in je ofzo of ligt het aan mij :D wat denken jullie? |
Klopt volledig. Kijk maar naar Student Bodies :p
Ik heb/had er ook last van... vind het niet erg ofzow hoor :D |
Tis nou eenmaal mens eigen om te willen wat je niet kunt krijgen.. Of wat van een ander is..
|
KWEET NIET HEB DR NIKS VAN GEMERKT BEN NOG PSIES EVEN GEWILD ALS VAN TE VOREN GELOOF IK :p GEINTJE FF SERIEUS IK MERK DAAR NIKS VAN!
|
kep wel contact met meisjes, misschien ook wel iets meer maar ik weet t nie zeker...ik heb ze nooit geteld..en ga ze ook niet tellen, simpelweg om de reden dat ze me geen donder intreseren.
ik intreseer me maar voor 1 persoon en diegene weet wel wie ik bedoel....;) |
Citaat:
|
dat is vaak wel zo, hoe t komt weet ik niet, misschien toch dat hard to get???
|
Euh toch niet hoor! Als ik weet van een jongen die ik aardig vind dat hij al een vriendin heeft, dan ga ik juist niet meer geïnteresseerd zijn, dan laat ik het gewoon zo, dan moet ik er juist minder van weten dan moest hij vrijgezel zijn!
|
jaah is zo! maar kweeni waarom:confused:
|
Ik denk dat het komt doordat de meeste mensen toch meer zelfvertrouwen krijgen wanneer ze een vriend(in) hebben gevonden. Niet alleen zelfvertrouwen, maar ook gewoon je algemene instelling wordt positiever en dat kan natuurlijk niet onopgemerkt blijven voor de 'buitenwereld'.
|
Volkomen mee eens!
|
Citaat:
zal wel toeval zijn, ik praat de ene dag ook meer dan de andere |
nope. ik ben hard achteruit gegaan in populairiteit sinds dat ik een vaste relatie heb
|
Citaat:
Maar het klopt inderdaad, om de reden die Dark Voice gaf. |
Tis eigenlijk ook hierom:
Als je een vriendin hebt ga je, althans dat is dan de bedoeling :), niet meer zoveel geven om het krijgen van een vriendin. Je gedraagt je niet opdringerig, je bent veilig (want je hebt een vriendin) en je voelt je zelfverzekerder. |
Bij mij was het juist andersom... toen het na 14 maanden uit was, werd ik weer interessant, zeg maar...
Heel raar! |
Citaat:
Moeilijk om dat soort zelfvertrouwen te simuleren. |
mn vriendin wordt altijd uitgelachen sinds ze me met mij heeft, heel raar..neej maar ja nare man heeft n goed punt met dat zelfvertrouwen
|
Helemaal mee eens!!
Ik kan niet zeggen dat ik uit ervaring spreek (zie ook mijn threat in deze catogorie.. :( ) maar je krijgt denk ik wel een gevoel van: er is iemand die om mij geeft ik heb ook mijn pluspunten wel enzo. En hoe verliefder je bent hoe vaker je aan de ander denkt en hoe harder je zeg maar met je neus op de feiten wordt gedrukt. En daardoor word je vrolijker en opgewekter, waardoor anderen het prettiger vinden om met je om te gaan. Iemand mee eens? |
Citaat:
|
Een jongen die een vriendin heeft is voor mij juist helemaal of weinig niet interessant :confused: :)
|
Citaat:
|
nee juist ni lijkt mij nou ik heb wel als k een vriend heb komen er juist jongens in me leven zeg maar sjansen en als ik vrijgezellig ben zijn de jongens uit me leven!egt vaag
|
Hmja, was heel vaag.. Ik liep gisteren op Pinkpop de hele tijd heel close te doen met een jongen, gewoon een goede vriend, hele tijd samen gestaan enzo, en er waren gewoon heel veel jongens die ondertussen liepen te flirten.
:confused: Maarrrr daarbij klopt dat van dat zelfvertrouwen inderdaad ook, als je tenminste echt iets met diegene hebt. :D |
Citaat:
:D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |