Livjatan |
09-09-2004 11:10 |
De naakte schouder
Mijn vorige verhaal is volgespamt door frustratievolle leprabavianen, dus vond ik het tijd om een nieuw verhaaltje te plaatsen. Ik verzoek hierbij een ieder om ontopic te posten en om niet je eigen post nog eens te herhalen hier.
De naakte schouder
Fred en Dennis lagen samen in het weiland. Ze hadden afgesproken onder de derde boom, in een gigantisch veld vol madeliefjes. De zon scheen warm op hun bolletjes en het was zo heet dat ze beiden hun shirt uitdeden. Ze renden en huppelden samen over het gras en rustten uit tussen de bloemen, totdat Fred opeens een idee kreeg. Dennis had een fototoestel bij zich en ze zouden een foto van elkaar maken. Op het moment dat Fred een foto wilde maken van het hoofd van Dennis werd Fred gestoken door een mug. De knop van het fototoestel werd ingedrukt, maar door de schrik had Fred te laag gericht. Op de foto was slechts een naakte schouder te zien. Dat zorgde voor veel pret en ze besloten het zo te laten. Bijna iedereen heeft een foto van het hoofd van hun vrienden, maar van hun naakte schouder?
En zo was Naakte Schouderdag geboren. De dag waarop alle vrienden (en vriendinnen) elkaar foto's sturen van hun naakte schouder... of, algemener, een stukje van zichzelf bloot geven
|