![]() |
15 nov: Franz Ferdinand
15 nov 2004 Franz Ferdinand
Locatie: Heineken Music Hall, Amsterdam Zuid-Oost Voorprogramma: Sons & Daughters, The Kills Aanvang: 20:00 uur Start voorverkoop: di, 7 sep 2004 Entree: €23.50 Wie gaan, en hoe doe je met vervoer? Ik wil wel, maar moet nog kijken ofk de trein terug kan pakken ivm school volgende dag. |
Ik ga, gewoon met de trein terug
|
Tering, staan die gasten nu al in de HMH voor een bom duiten? Heb ze eerder dit jaar nog voor iets van €7 in Rotown gezien. Het gaat ze voor de wind geloof ik.
|
Citaat:
Ik heb trouwens geen reden om te gaan, dus ik ga niet. |
Haha, wat een prijs. Ik ga dus niet.
|
Amsterdam Zuid-Oost is gay.
Dus ik ga niet. |
leuk zaaltje pff hiehiehie
|
laatste trein gaat om 23:36, ga ik dat halen dan?
|
Citaat:
|
don't need no corporate rock ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een band.
ik ging sowieso niet. maar wel FUCKING duur. |
ik heb het geld teruggekregen van m'n moeder, ik ga dus wel
|
ik vind franz ferdinand eigenlijk helemaal niet leuk.
en dan nog die prijs, in de hmh etc. ik ga dus ook niet. |
Had al kaartjes voor Vredenburg, ik verhuis gewoon wel mee.
|
hmhm...wel veel geld, wel lame zaal maar ook wel goeie band..nouja ik zal wel gaan denk ik
|
Zo. Duur.
|
ik ga en met de trein :)
|
mijn papa en mama wil wel eens een concert betalen, als het zo duur is. tof is dat.
|
Nee want Franz Ferdinand zijn een stel balletjes.
|
€ 22,50 wtf.
voor die prijs kun je naar Eurosonic in Groningen waar je ze dit jaar had kunnen zien naast nog 2418932 andere bandjes. dus: www.eurosonic.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
mmm wel vet
ff kijken of k kan :) |
wat duuuuuuur! :|
leuke band, maar geen 23,50 waard :s |
Op zich wel 23,50 euries (+ servicekosten) waard, maar dan ook nog 15 euries voor een retourtje wordt een beetje teveel voor een arme Franz Ferdinand diggende student :o Ik ga dus niet, zou wel willen, maar nee veel te duur.
|
Mij ook te duur.
|
|
Ik ga wel, omdat ik ze graag wil zien. Prijs vind ik trouwens echt niet duur. Avondje stappen zonder Franz Ferdinand is duurder. Kaartje voor Andre Hazes is meestal zo'n 45 euro en voor The Corrs was het 40 euro.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder ben je echt een retard als je dit betaald voor een band die je over een maand of 3 alweer vergeten bent. |
Het zou een leuk verjaardagscadeautje zijn geweest ware het niet dat ik Franz Ferdinand niet leuk vind.
|
Kvind het maar vervelend
|
Citaat:
waarom niet in 013, of effenaar (n) damn zo'n grote zaal gaat de ambience echt niet ten goede de tering franz ferdinand is wel heerlijk live<3 |
Citaat:
al ben ik het met het laatste niet eens |
hmm als ik gratis kan (y)
|
Citaat:
|
Ich gehe nicht.
|
Citaat:
Ik weet dat vele niet naar concerten van bepaalde artiesten die ze wel OK vinden, alleen maar uit angst om scenepunten te verliezen.... :) Verder denk ik dat Franz Ferdinand echt nog wel een stuk groter gaat groeien en dat het succes tevens nog wel een tijdje duurt. |
Citaat:
|
Ik ga met een hele groep mensen. Vervoer heb ik nog niet over nagedacht maar zal het openbaar vervoer zijn.
Ik ga trouwens gratis en na het optreden ga ik nog wat drinken met de band |
stoere meid
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die chick van The Kills heeft trouwens een enorm sexy stem. Ik snap ook niet waarom hun niet in het voorprogramma staan.
|
Citaat:
beetje erg duur (n) dus ik ga niet. vind beetje jammer heb ze toch al 2 keer gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |