![]() |
relatieproblemen. uitmaken, pauze, bij elkaar blijven, wat?!?!
Ik heb een vriend
inmiddels al 14 maanden maar sinds anderhalve maand gaat het echt niet goed tussen ons. we hebben geschreeuwd in de telefoon dat het uit was, het goedgemaakt met het doel te verranderen voor elkaar voor het betere, maar sindsdien is het nooit meer beter geworden. de laatste paar weken ben ik steeds maar chagerijnig als hij bij me is. ik stoor me aan hem en vind hem vervelend. maar dat slaat soms meteen om, en een minuut nadat ik vreselijk chagi was ben ik enorm verliefd en blij. we zitten hiermee, met het feit dat we de laatste tijd niks anders doen dan argumenteren en ons ergeren aan elkaar. dit kan zo niet door, dat is logisch. maar het uitmaken wil ik niet. ik houd nog teveel van hem en ik wil hem niet kwijt, hetzelfde geld voor hem. ik weet niet wat een oplossing zou kunnen zijn. ach, en het is niet alsof jullie mij kunnen helpen maar toch voel ik me zo klote dat ik daar wel op hoop... |
ik zou 't uitmaken...
|
ik zou het ook uitmaken, dit werkt toch niet zo.
|
je houd van je vriend, maar niet van de jongen die dat is.
|
misschien elkaar niet meer zovaak zien? zien jullie elkaar elke dag? misschien zijn jullie wel gewoon te vaak samen en ga je je daardoor aan hem ergeren? als dat het is dan zou ik het niet uitmaken... kijk, als jullie elkaar 2 keer per maand zien en je ergert je nog steeds aan hem... okay, dan is er toh iets mis...
|
Ik zou het uitmaken.
(heb ik ook gedaan toen ik in zo'n zelfde situatie zat) |
pauze vind ik uberhaupt onzin. Dat is gewoon uitmaken en kijken of jullie elkaar missen. Pauze is dus een onzinnig woord in mijn verbeelding
|
als jullie elkaar alleen nog maar chagi maken zie ik niet in waarom je bij elkaar wilt blijven...
|
uitmaken.. je bent 16 er zwemmen genoeg vissen in de vijver..
het is overduidelijk niet chill meer zo dus wrom zou je bij elkaar blijven? |
Ik denk toch eerder uitmaken... als het toch steeds minder loopt dan is dat een goede oplossing, ook al doet het pijn. Je ziet ook dat het je blijft achtervolgen: het was uit, het ging weer aan, maar je bent steeds meer en meer chagrijnig als jullie bij elkaar zijn. Mja, dan is de relatie steeds minder leuk aan het worden en op den duur heb je dan toch genoeg van elkaar. Dan gaat het gevoel ook langzaam weg...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |