![]() |
Op welke leeftijd........
Ik vraag me af op welke leeftijd jullie voor het eerst verder gingen dan zoenen, hiermee bedoel k gewoon handwerk en / of mondwerk en bedoel dus niet perse 'het'.
Ik zelf ging voor het eerst verder op mijn 16e, ik open deze topic omdat ik wel eens wil weten wanneer de gemiddelde 'forummer' hier verder gaat omdat ik soms zo'n rare verhalen hoor van meisjes van 12 of 13 die van alles hebben uitgespookt. Dus posten maar ;) |
Ik was 12 toen ik voor het eerst zoende en verder ging...
daarna hele tijd niks meer... en vanaf mijn 18e ben ik 'all the way' gegaan... maar toen ik twaalf was wist ik zelf niet echt goed wat ik aan het doen was....en hij was ook nog jonger dus wat hij ervan wist zal ook wel nul komma nul zijn geweest....beetje vaag! |
Ik was 14 toen ik verder ging. En verder ben ik nog maagd.
|
Eh... volgens mij was ik toen net 14 of nog net 13.
[edit]Zoenen was ik 10. |
Toen ik 11jaar was, zoende ik voor het 1st..
Met 13, ging een jongen voor het 1st verder bij mij.. Met 14, voor het 1st handwerk bij m'n huidige vriend.. Ennuh net 15 all the way.. mondwerk moet overigens nog steeds een xtje van mijn kant komen.. maar nog niet aantoe:) |
kwas 12 toenk voor het eerst zoende....
en nog net een week 12 toen ik verder ging... ook beter niet kunnen doen maja |
Ik was 16 toen ik voor het eerst zoende, en binnen een maand was ik toen ook gelijk al bekend met het hand- en mondwerk, én was ik ontmaagd :o.
Snel? Ach, niet té snel in ieder geval :). |
Toen ik 13 was tongzoende ik pas voor de eerste keer.
Ik was 16 toen ik verder ging dan zoenen en op mijn 18de all the way. (nog niet zo lang dus) |
15 all the way :o
|
Zoenen 20
Verder gaan 20 en ik vond het niet te laat of te vroeg |
nooit :(
|
ik was 16 voor het zoenen, en met datzelfde meisje benk ook gelijk verder gegaan.....
|
15e zoende ik voor het eerst, en een tijdje later met hetzelfde meisje, op een picknick in het bos, ging ik ook voor het eerst verder. Ik met mijn hand onder haar rok.
Toen was ik nog steeds 15... |
Zoenen, 14
Hand Werk 16 Mond werk (van mijn kant) 18 All the Way Misschien morgen? |
zoenen, 12-13 (in de brugklas in elk geval.:p)
handwerk, einde brugklas, was ik 13, met mn eerste vaste vriendje. mondwerk, einde 3e klas, 15. (met een ander vriendje) en all the way nog niet. :) (nu 16) (met weer een ander vriendje;)) |
ik was 16 toen ik voor het eerst zoende, 19 toen ik verder ging, en een maand later (nog steeds 19) all the way..
|
ik was 14 toen ik verderging, een week daarna ging ik ook all the way.
|
14 toen ik voor het eerst zoende
15 handwerk en mondwerk 16 bijna met 'n meisje naar bed gweest, maar samen net voor het begin besloten tog maar neit te doen(vraag me nogsteeds af wrom :| :p) euh, 30december 2002, dus net paar maanden 17, 'all the way'.. jaja, zoiets blijft je altijd bij.. mij dan:P (telt zoiets als 'doktertje spelen' ook mee? of dat maar neit doen omdat dat niet 'bewust' met sex te maken had?) |
zoenen: 12
Hand-, mond en voetwerk: 15 all the way: 15 Nooit ergens spijt van gehad, enjoyed every minute of it :) |
zoenen: 14
hand/mondwerk: 14 het:15 ik denk dat ik niet zo goed was in 'nee' zeggen :| Nja, in elk geval had ik op mn 14e al een vrouwenlichaam, dat maakt het ietsjes minder triest voor mijn gevoel. Maar goed, achteraf gezien -op zoenen na- veel te vroeg. Ik had graag nog maagd willen zijn, en dat dan opgeven voor iemand van wie ik echt houd, dan zou het bijzonder zijn :bloos: |
zoenen: 17
hand/mondwerk/het: niet |
Ik was 13 toen ik voor het eerst zoende, en 14 toen ik voor het eerst verder ging met hand en mondwerk. Ik was 16 toen ik werd ontmaagd.
|
Citaat:
In ieder geval: Zoenen: 13 'Verder': 14 All the way: 15 Loopt mooi op. Had serieuze relatie bij laatste punt. Geen spijt van. |
Allemaal in mijn 17e levensjaar.
Ik had het druk. |
Citaat:
nou... :evil: |
Toen ik 13 was zoende ik voor het eerst en handwerk heb ik een paar weken geleden voor het eerst gedaan en laten doen, op mijn 15e dus.
|
Ben nog maagd...
|
kussen: 18 (missch redelijk laat, maar vind 'k -achteraf gezien- toch niet zó erg)
handwerk: 18 mondwerk & all the way: ... (not yet) |
16 - zoenen, daarvoor ook maar dat was verre van serieus
16 - handwerk 16 - mondwerk 16 - all the way |
nog niets... :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :(
|
Zoenen, net 17
Verder, bijna 19 Ontmaagd, 19 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Allemaal 19.
|
15
|
Citaat:
|
écht zoenen uit vrije wil ; groep zeven, dus 10 of 11
hand- en mondwerk: 15 |
18 voor het eerst tongzoenen (werd aangerand door mijn tegenspeelster tijdens theatersport) :p
ben nog steeds maagd |
16 zoenen, de rest allemaal direct achter elkaar op 17, dat was een 'wtf-moment', maar wel een erg leuke.
|
Allemaal dit jaar gebeurd, behalve het mondwerk van mijn kant dan.
Heb mijn maagdenvliesje expres bewaard tot ik iemand tegen kwam die het waard was. |
zoenen 13
handwerk 15 all the way 15 |
18 met alles
|
Zoenen. 13
Verdergaan. 15/16 Alltheway. 17 |
Zoenen; 14
Hand-/mondwerk; 14 All-the-way; 15 Het laatste met iemand waar ik van hield, en nog steeds van hou, al 1,5 jaar lang! <3 Te snel? Nee, voor mij niet. :bloos: Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dat wel vinden. |
Sommige mensen zijn wel erg absurd vroeg :)
|
Citaat:
|
Zoenen. 18
Verdergaan. 20 Alltheway. 20 Jaja. |
Citaat:
Don't be sad, your not alone.... ik namelijk ook niet |
Zoenen 14, verder 14.
|
Eerste keer zoenen was op m'n 15e of misschien net 16, all the way 17. En bij alles was de tijd right.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |