![]() |
hoe kom ik erachter of mijn vriendje me nog wel echt leuk vind?
heyy mensjes.
ik heb een vriend ,en ik ben nog steeds kei gek op hem. maar de laatste tijd doet hij zo afstandelijk tegn mij. en ik krijg het idee dat zijn vrienden en zijn scooter op dit moment gewoon belangrijker zijn dan mij. en dan vergeet hij gewoon een smsje te sturen of te bellen als hij dat belooft heeft. oke ik maak me hier niet kwaad om. mara nu ben ik heel onzeker of tie me nog wel echt leuk vind. hij zegt wel van, ik hou van je en ik was je heus niet vergeten en hier en daar. maar ik wil gewoon weten of dat woorden zijn die hij echt meent of lult hij er maar wat op los? |
dat klinkt alsof hij een loezer is
het klinkt hard maar volgens mij geeft ie niet zoveel om je als hij zegt anderz zou hij je niet vergeten |
dat kan ik ook niet zeggen... ik zou hem er gewoon op aanspreken en het rechtsstreeks zeggen. kijken wat ie antwoordt... je hebt nl ook niks aan een relatie die van 1 kant komt.
|
Citaat:
denk niet dat ie niet meer verliefd op je is hoor |
je moet gewoon tegen hem zeggen dat je een beetje onzeker bent, heb ik ook gedaan, en toen heeft m'n vriend me uitgebreid verzekerd, dat ik daar helemaal geen reden toe heb http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
gewoon vragen en als hij ja zegt, dan aangeven dat hij het wel eens wat meer mag laten merken want hij maakt je onzeker
|
Kom maar een keer langs, kun je zien of hem dan nog wel wil!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |