![]() |
Is dit nou toeval of niet?
'k was net aan 't skaten richting A komt er een vent me tegemoet gefietst richting B. Gaat langzamer, stopt.. Wil die me een lift richting B geven, en 'k moest naar hem toe komen, ging die vragen waar ik woonde "kom maar meisje, waar woon je , kom eens hierheen, ik trek je wel even met de fiets" . En toen ik net in de stad was, kwam hij ook ineens superlangzaam langsgefietst, zat ie echt ontzttend te kijken. En met skaten d8 ik ook nog even dat hij bleef wachten ofzo..... Ik bedoel, dat ik hem een 2e keer zie is wel heel toevallig in een stad met 30.000 mensen.....
Wat moet ik hier nou van denken? :| |
Je hebt een stalker :o
|
Volgende keer maar peperspray meenemen?
|
ben ik nu blij? :)
|
mm klink niet als toeval, ik zou maar een beetje oppassen!
|
Ik zou maar oppassen als je m nog een keer tegenkomt, hij sleurt je zo mee de bosjes in :eek:
|
of je vingers invetten met mosterd en m dan in zn ogen prikken als tie wat wilt uitvreten. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dom, als ik naar A skate, hoef ik toch geen lift naar B..... pfff:S
|
Citaat:
|
Mag ik niet meer skaten van je? :D Ik ging ook niet met hem mee hoor......
|
Ja, dat is toeval. Niets van aantrekken en gewoon vriendelijk blijven tegen mij.
Euh, ik bedoel natuurlijk "tegen de betreffende man in kwestie" enzo :| |
Citaat:
Uhm, ik had even extra opgelet de komende dagen. Want je hoort van die dingen.. En misschien overdreven maar pepperspray of een potje mosterd ;) Nee even serieus wacth it. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Normaal gepsproken zou ik zeggen dat het toeval is. Ik zie zo vaak onbekende mensen (die me dus blijkbaar wel opvallen) vaker per dag, terwijl de kans daarop opzich niet heel groot is.
Maar ik vind dat die man in jouw verhaal een beetje raar doet, dus zou het best kunnen zijn dat het niet echt helemaal toevallig is. Ik zou dus voor de zekerheid toch maar een beetje uitkijken voor hem. |
Toeval bestaat niet.
|
Citaat:
|
uberhaupt niet nee
|
Wat Reverend zegt...
|
Citaat:
|
je hebt last van schizofrenie
|
Het is gewoon een pedo, geen verdere aandacht aan schenken. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteravond laat hoorde mn zus iemand keihard rennen toen mn ma thuiskwam en evenlater zag mn vader een neger op de weg lopen. (enge vent was ook een neger)
eeeuh... help |
Nee dat is geen toeval. :eek:
|
Misschien tijd om het anarchist cookbook tevoorschijn te halen en een studie te doen naar de zwakkere plekjes bij het lichaam van een mens?
|
Citaat:
|
Citaat:
een vriendin van mij was ook enge negers tegen gekomen in parijs en amsterdam :p dat moet 't gewoon zijn: Negers Zijn Eng |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|