![]() |
Ben jij het weleens niet eens met slotjes en uit jij dat dan ook?
:)
|
Ja. Meestal in mijn sigs, maar ik ben weleens voor solero opgekomen bij M&M of zo'n vage NSB topic over een muziektopic die zomaar gesloten werd.
|
Nee, ik krop mijn woede lekker op :D
|
Maar dat wil ik dan soms wel eens in een topic spuien. :D
|
ik vind dat er zowiezo te snel op topics een slotje komen
maar aan de andere kant wel begrijpelijk, omdat het anders nogal richting onzin op gaat dat moeten we niet hebben :0 |
Citaat:
|
Ja en nee. Boeiend.
|
Citaat:
|
Nee hoor, ik vind dat Quiana al haar slotjes met beleid plant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm, wisselt. |
Citaat:
|
Zijn er trouwens nog andere FB's die hier slotjes plaatsen dan Quiana of zijn Tofke en Boogie van de troon gestoten?
|
Citaat:
Freudiaanse slip of the tongue! |
Als het op een topic van míj is, is het natuurlijk altijd onterecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Weet je trouwens dat dit de eerste keer is dat ik zie dat je Sponstanietje heet, ipv Spontanientje, zoals ik altijd dacht? Man, ik breek m'n tong over je nick! Ga een andere aanschaffen!* :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wist je trouwens dat ik dus een 6 had voor mijn herkansing die andere herren moet ik nog doen maja :) hoe gingen die van jou als we toch op onzin niveau zitten.. |
Citaat:
|
Citaat:
trouwens, wij kunnen alleen maar hele of halve cijfers krijgen, mja vage mensen ook bij rechten :D ik moet nog eentje in oktober doen, daar ga ik maar eens voor beginnen, is statistiek. en die andere komt pas in juni, ah ja. dat duurt nog zo lang. tegen die tijd ben ik al vergeten dat ik hem nog over moet doen :P |
En om maar weer ontopic te gaan; ja en ja/nee.
Als het op één van 'mijn' fora is, pm ik degene die het slotje gezet heeft, anders laat ik het voor wat het is. |
Ja maar het heeft nooit zin...
|
Dat ligt aan de situatie. Maar sinds Quiana er is valt het met de onterechte slotjes op DK wel mee. (y)
|
Citaat:
*aai* |
Alle slotjes van Quiana zijn terecht!
de rest, stuur ik meestal een pm'tje , mits het mijn topic is, anders interesseert het me niet zoveel :) |
ik kan me echt niet interesseren over de rechtvaardigheid van slotjes
|
niet de manier hoe vele van hem de slotjes aanmoedigen.. erg misselijk en 'kontlikkerig' (leuk woord) haha...
|
Slotjes kunnen me aan mijn reet roesten. :o
|
Soms, nee.
|
Soms ben ik het oneens met dat er in bepaalde topics NIET een slotje staat.
|
Wat tandpasta zegt..
|
Nee, boeit me niet zo.
|
Ja, nee.
|
Citaat:
|
Ik ben het vrijwel altijd eens, en dat hoef ik niet bij elk slotje te uiten.
|
Alleen als het om jouw topics gaat, Pibbo. :p
|
Das ist mir egal.
|
Soms; bijna nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal ben ik het er wel mee eens en soms niet.
|
Mja als ik een slotje krijg kan ik het van de ene kant wel begrijpen, maar van de andere kant vind ik het jammer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |