![]() |
Geen leuke spellen
ooi ooi
Ik zit me suf te zoeken naar leuke spellen maar er zijn er gewoon geen. Spellen zoals Civ 3 en Rise of Nations, maar ook Unreal of Doom vind ik leuk. Het lijkt wel alsof er geen enkel leuk spel meer gereleased wordt. Vroeger in 2002 was het wel iedere maand raak met op zn minst 2 leuke titels waar je een paar weken zoet mee was. Nu is het om de 3 maanden raak met 1 titel die je binnen een week heb uitgespeeld. (logisch, want je wordt er wel ijverig van als je zo lang geen leuk spel meer heb gespeeld) Weet iemand nog leuke spellen in mijn genre? :) |
Doom3, Warcraft3 (al wat ouder, maar wel redelijk voor jouw genre), Locomotion en Rollercoaster Tycoon 3?
Doom3 is een aanrader. :cool: |
Download deze demo eens:
Dungeon Keeper 2 met een snufje van Austin Powers.. Meesterlijk spel :D Evil Genius Officiele site: Klik |
Citaat:
|
Citaat:
Dat moet ik checken zodra ik thuis ben. Een "echt" spel of een mod? Misschien leuk zoethoudertje voor als DK3 ooit komt :) |
Het is een Demo, maar meesterlijk goed :D
Hele spel geloof ik eind dit jaar komt ie uit.. Hier heb ik lang op gewacht, dat zag er zoo lachen uit :D |
Ga Myth spelen, alle 3 de delen, tegen de tijd dat je die allemaal op Legendary hebt uitgespeeld ben je een man met een grijze baard (Y)
|
Citaat:
Het komt wereldwijd uit op 28 September :) |
Age of mythology + Might and magic 7. Daar ben je wel een paar jaar zoet mee.
|
Citaat:
COOOOOOOOOOOOL, buye!! |
Citaat:
|
Half Life 2 hier Hl 2 daar ..volgens mij gaat ie echt tegen vallen, we verwachten er te veel van..
Maar wat denk je van S.T.A.L.K.E.R, Fear, Pariah, Vampires: The Masacre of zoiets, en natuurlijk Evil Genius, ect Komen meer dan genoeg tot titels uit .. |
Ga maar Mafia spelen.
|
Evil genius. :cool: En natuurlijk the sims 2, als je ervan houdt :p en eind van het jaar de nieuwe championship manager, Football manager 5 (y)
|
|
Citaat:
In tegenstelling tot d3 geef ik hl 2 meer kans om zijn beloftes waar te maken. :) |
Citaat:
[/muggenzift] |
Citaat:
Naja van Doom had ik ook meer verwacht, het ziet er mooi uit, dat was het ook :P |
Citaat:
|
Citaat:
Het bericht van de site: Evil Genius Goes Gold – August 18, 2004 It has been proclaimed! The last evil line of code has been written. Evil Genius has gone gold! The game will ship to retail stores worldwide on September 28th. A trial version of the game will be released on the Internet on Monday, August 30th. |
Citaat:
zulke spellen zijn niet gemaakt voor single player. Snow :cool: (die al 4,5 jaar in quakeIII vastgenageld zit) |
Citaat:
|
BTW Evil Genius lijkt me ook wel geinig hehe :)
|
Citaat:
|
We zien wel als ie in de winkel ligt.
|
In ieder geval geen spellen als FIFA en NFL of NBA *jaarzoveel* kopen :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |