![]() |
dislocated
haha, wat een band. Zojusit in de onderbroek gezien . 15-jarige mannetjes (em 1 vrouwtje) die vette kutmuzieik maken.
de vrouw (van 15 jaar) kan niet zingen, wel schreeuwen maar da doet ze nauwelijks. De kleine bassist kan grunten. De zanger is wel oke, en het nummer van antidote ook. De rest is zo kut!!! |
Kortom: één iemand goed en de rest kut
|
de zangeres is over 5 jaar wel shaggable...
|
over 5 jaar?
|
ja, als in niet ove 4,99 jaar.
ontopic wiek ent ze? |
Kom op, een kutband in de onderbroek, wat boeit het?
|
Jup. Zijn mijn vrienden. (y)
Je wilt niet weten hoe goed die drummer kan drummen though. Beter opletten dus. Voor de rest geef ik je niet ongelijk, maar er zijn genoeg bands die nog kutter spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
:D:D |
we hebben hier een fan!
|
Citaat:
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information. Access to this site will be restored within an hour. Please try again later. http://www.geocities.com/deadwoodonline/ kut geocities |
hehe het had een last to g shirt aan..
Verder moet de znageres schreeuwen ipv zingen.. |
haha hier een topic over (y)
maar ik was dr ook en ik heb me best goed vermaakt tijdens t optreden...duh dat ze niet zo goed zijn maar t was erg schattig om te zien :) en sommige deuntjes waren ook wel aardig, dat meisje viel me ook alleszins mee trouwes... |
Citaat:
|
Doonnddeerdag in de so what, ede. btw.
|
baldadigheid anders hou je even je bek en doe je niet zo vrouw onterend. Dat je de band afkraakt ok, mensen zoals jou willen we toch niet dat die naar onze shows komen, maar opmerkingen zoals: dat vrouwtje is over 5 je neukbaar slaat echt héélemaal nergens op.
Hahaha eigenlijk ben je ook een triest figuur ook, dat je niks anders heb om over te praten dan dingen die je kut vind. Jammer. |
+ over 5 jaar is ze nog steeds niet neukbaar
|
nou zeg,
wat zijn jullie een stelletje apen ik vind dislocated wel goed en ze zijn nog aardig ook! potverdikkie die baldadigheidgozer is best wel zielig maargoed... hehehe DISLOCATED IS THE BEST go borisjaapleandermerelnoam!!!!! wahoe hmm die escapism is ook niet aardig |
Citaat:
ik praat nu even namens baldadigheid: rofl :D:D (y) |
Citaat:
Citaat:
Verder zou ik me niet zo druk maken om wat ik zeg. Jullie (als truie punkers zijnde) moeten toch kunnen relativeren. Het was overigens de 2e keer dat ik jullie gezien had. Speelden jullie een tijdje geleden in het hardrockcafé in Ede niet een andere antidotekoffer? |
Citaat:
|
je wilt dit neuken? :confused:
http://www.geocities.com/deadwoodonline/2.jpg maarja wie weet wat er kan gebeuren in die 5 jaar |
Citaat:
Sorry, this site is temporarily unavailable! The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information. Access to this site will be restored within an hour. Please try again later. http://www.geocities.com/deadwoodonline/2.jpg en als ze lelijk was: hey, ik ga toch zeker niet nuchter naar een band kijken :p |
Echt jongens, het is een dope band, en de jongens zijn zeer aardig. Maar de "insider" zangeres zou ik in geen 20 jaar doen. En vrienden dat ze heeft, ookal is punk niks. "sorry punk steld niks voor. punk is wat je zelf voelt, niet wat je doet, en al helemaaaal niet dingen voorschrijven"
|
Citaat:
|
ik citeer van wat ze tegen mij zegt.
|
Citaat:
|
Citaat:
verder vond ik t wel leuk hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of dat je nu nog niet neukbaar bent, maar over 5 jaar wel? |
Dit gaat niet de goede kant op en aangezien het ook niet met de beste intenties bedoelt is....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |