Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Tegelijk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=951052)

rvveen 10-09-2004 09:36

Tegelijk

Hallo allemaal,

Ik heb zelf niet zoveel sex ervaring maar ik heb toch een nieuwsgierig vraagje. Het vraagje geldt denk ik alleen voor de stelletjes.

Is het jullie weleens gelukt om tegelijk klaar te komen? Is het intiemer en enorm lekkerder? En doen jullie het alleen als jullie alleen thuis ivm het geluid?

Ik begrijp wel van verhalen dat het erg moeilijk is, daarom vroeg ik het me af.

Doeg en bedankt
Regina

Andijvie 10-09-2004 09:51

Dat is leuk om te doen :) Mijn vriend kan vrij goed inschatten wanneer hij gaat komen, als dat punt dus komt, dan stopt hij even en gaat met mij verder. Wanneer ik dan bijna kom, gaan we weer tegelijk en meestal komen we dan samen :) 't Is erg fijn :)
En ja, we wonen alleen, dus geen last van ouders die het niet mogen horen.

Cryptic Winterstorm 10-09-2004 10:00

Dat is wel eens gelukt ja, en is ook geen probleem verder, aangezien ik kan komen wanneer ik wil... Kost me verder geen moeite oid.
Fijn? Ja toch wel. Wel een leuke ervaring.

Thijsjuh-ijsjuh 10-09-2004 10:12

Tis wel moeluk soms om precies op hetzelfde moment te komen, maar als het lukt is het egt tof:D.. niet overdreven speciaal van 'je moet ut gedaan hebben' ofzo, maar zeker wel leuk..

Btw, als vervolg op je vraag, vaak als je klaarkomt sluit je je ogen..
Probeer eens als je beiden klaarkomt, mekaar aan te blijven kijken.. tis lastig(in't begin iig), maar tis egt leuk(Y)

Andijvie 10-09-2004 10:23

Citaat:

Thijsjuh-ijsjuh schreef op 10-09-2004 @ 10:12 :
Tis wel moeluk soms om precies op hetzelfde moment te komen, maar als het lukt is het egt tof:D.. niet overdreven speciaal van 'je moet ut gedaan hebben' ofzo, maar zeker wel leuk..

Btw, als vervolg op je vraag, vaak als je klaarkomt sluit je je ogen..
Probeer eens als je beiden klaarkomt, mekaar aan te blijven kijken.. tis lastig(in't begin iig), maar tis egt leuk(Y)

Jaa, elkaar aankijken is echt moeilijk maar ook heel intiem :)

Luna 10-09-2004 11:33

Is het jullie weleens gelukt om tegelijk klaar te komen?
nee, voor zover ik weet niet.
Is het intiemer en enorm lekkerder?
lijkt me wel leuk, maar weet ik dus niet.
En doen jullie het alleen als jullie alleen thuis ivm het geluid?
eeh, nu even niet, ik heb geen vriend, maar mijn ex had zn eigen huis. :D

bracelance 10-09-2004 12:39

het is me wel eens gelukt...het is heerlijk

'I'he Prophet 10-09-2004 12:56

Met mijn ex lukte het vrij regelmatig....was wel erg cool :).

miekmuis 10-09-2004 13:08

Ik ben een keer ongeveer tegelijkertijd met mijn ex klaargekomen. Was opzich best fijn, wel intiem inderdaad, maar het is niet een must in mijn sexleven.

alguien 10-09-2004 14:41

nog nooit gelukt.

fluffywuffy 10-09-2004 14:56

Citaat:

Andijvie schreef op 10-09-2004 @ 10:23 :
Jaa, elkaar aankijken is echt moeilijk maar ook heel intiem :)
lijkt me idd erg intiem tegelijk komen en elkaar aankijken,
ben alleen bang dat ik het niet kan, sluit automatisch mijn ogen, nou wie weet lukt het!! I'll try

Thijsjuh-ijsjuh 10-09-2004 16:51

Citaat:

fluffywuffy schreef op 10-09-2004 @ 14:56 :
lijkt me idd erg intiem tegelijk komen en elkaar aankijken,
ben alleen bang dat ik het niet kan, sluit automatisch mijn ogen, nou wie weet lukt het!! I'll try

Iedereen sluit dan automatisch zijn ogen.. tis ook gwoon heel lastig, maar als het lukt is het tof, je schijnt iig heel vreemd(positief) uit je ogen te gaan kijken.. Hoe ik zelf kijk weet ik niej ntulek, maar m'n ex keek dat wel:P

AngelLena 10-09-2004 18:44

Lukt ons eigenlijk bijna altijd wel als we dat willen. Gewoon een kwestie van inhouden, weer even verder, weer inhouden en tegen de tijd dat je beiden zover bent je laten gaan. Klinkt heel makkelijk, is vrij lastig idd.

En of ouders/broertje/zusje nou thuis zijn of niet, maakt ons geen flikker uit. Ik woon op mezelf, hij nog niet, maar zien elkaar vaak alleen in weekenden ivm afstand.

rvveen 14-09-2004 14:31

Bedankt allemaal voor de antwoorden.

Ik hoop dat het mij ook eens zal lukken.

Doeg,
Regina

Bartezz 14-09-2004 14:35

Citaat:

Andijvie schreef op 10-09-2004 @ 09:51 :
Dat is leuk om te doen :) Mijn vriend kan vrij goed inschatten wanneer hij gaat komen, als dat punt dus komt, dan stopt hij even en gaat met mij verder. Wanneer ik dan bijna kom, gaan we weer tegelijk en meestal komen we dan samen :) 't Is erg fijn :)
En ja, we wonen alleen, dus geen last van ouders die het niet mogen horen.

Ja bij ons eigenlijk hetzelfde, ik moet vaak effe iets eerder al stoppen of even anders bewegen omdat ik doorgaans iets eerder kom van neuken dan mijn vriendin.

Maar als je dat punt aanvoelt komen en even inhoudt dan kan je daarna weer verder tot je samen klaarkomt. Is idd erg fijn en intiem!!

leucomelas 14-09-2004 16:21

hummz.. echt nog nooit gebeurd.. soieso is het heel lastig om mij klaar te laten komen...
en hoesow aleen thuis zijn ivm de geluidsoverlast.. kbedoel, maak geen extra harde geluiden als ik al klaarkom... meer daaroor...

Sarah 14-09-2004 17:43

Ja, vaak genoeg gelukt. We kunnen het allebei vrij makkelijk uitstellen; daarbij vind ik zijn klaarkomen-in-mij zo lekker dat ik dan vaak spontaan ook klaarkom :P

Het is niet per se lekkerder, 't blijft 'gewoon' klaarkomen. Of het intiem is, ehm, het klaarkomen zelf niet maar daarná, als we dus allebei zojuist zijn klaargekomen, wel.

En tegelijk klaarkomen maakt niet meer of minder geluid dan na elkaar klaarkomen :P

rvveen 06-10-2004 16:08

hoi,

Het is nog niet gelukt hoor, maar ik denk wel dat het ooit gaat lukken :) , misschien komt het toch omdat we beiden nog thuis wonen en er vaak anderen in huis zijn.

Sarah, het geluid is inderdaad hetzelfde alleen misschien meer omdat je samen geluid maakt, dus harder, en misschien makkelijker te horen.

We proberen nu elkaar aan te kijken bij een orgasme, erg intiem hoor. Lukt bij mijn vriend ook niet altijd.

Lukt bij jullie?

Doeg,
Regina

justhanna 06-10-2004 16:14

ik heb momenteel geen vriend,
maar heb het nog nooit meegemaakt tot nu toe..

lijkt me wel ontzettend fijn...
maar zo als al vaker gezegt is,
ik doe ook automatisch mijn ogen dicht als ik klaarkom...
dan is het veel intenser voor mijn gevoel....

Chimera 06-10-2004 17:29

Citaat:

rvveen schreef op 10-09-2004 @ 09:36 :
Is het jullie weleens gelukt om tegelijk klaar te komen? Is het intiemer en enorm lekkerder? En doen jullie het alleen als jullie alleen thuis ivm het geluid?

Over het alleen thuis zijn hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken :) Ja, dit is me regelmatig gelukt. Het kan soms erg lastig zijn als je niet beiden op 't randje zit, en dan mislukt 't nog wel eens, maar het is wel erg tof als het lukt. Toch een stuk intenser. Je wordt ook meer gestimuleerd, omdat de vagina gaat spasmen als 't meisje klaarkomt.

Sovreze 06-10-2004 17:47

Hmm.. makkelijk op te sommen.
Nee, ik heb op het moment geen vriend.
Over het algemeen zijn 'wij' (nog) niet tegenlijk klaargekomen.
Dit vooral omdat ik niet vaginaal klaar kan komen, tenminste; het is nog niet voorgekomen. Wat wel een optie is tegenlijk aan het handwerk, en dat zou best lukken, alleen ook dat is nog niet zo ver gekomen.
Altijd 1 van de 2 sneller :p

Sarah 06-10-2004 19:02

Citaat:

rvveen schreef op 06-10-2004 @ 16:08 :

Sarah, het geluid is inderdaad hetzelfde alleen misschien meer omdat je samen geluid maakt, dus harder, en misschien makkelijker te horen.

Normaal gesproken maak je toch ook samen geluid? :confused:

Gothic 06-10-2004 19:18

nee nog nooit gehad, nog nooit geprobeerd ook overgends...

Goes15 06-10-2004 19:28

alleen met handwerk bij elkaar

snoopy 06-10-2004 20:03

Soms gebeurt dat, maar alleen als ik mezelf vinger tijdens het vrijen. Ik vind t op zich wel leuk, maar vooral omdat we allebei even tijd nodig hebben om op te laden na een orgasme. Dus als 1 van de 2 maar klaarkomt... dan moeten we even wachten met vrijen, wat op zich best jammer is.

Fragezeichen 06-10-2004 20:35

Ik ben nog nooit klaargekomen dus we zijn ook nog nooit tegelijk klaargekomen.

MazeMouse 06-10-2004 20:41

Ja, dat is wel eens gelukt.
En ja, het is toch wel specialer dan 'alleen' :o

Blood Fire Rage 06-10-2004 21:42

In de goede houding vrijwel altijd.

Vind er weinig bijzonders aan, andere manier van komen zijn beter.

l0ve.Bel0w 07-10-2004 15:06

Vaak wel :) Ik vind het niet bepaald intiemer, alhoewel het soms wel :cool: is om hem te zien klaar komen terwijl je het zelf ook doet.

Soullar 07-10-2004 17:02

Moeilijk? :confused:

Meestal duurt het even voor ik op die manier op mijn partner ben afgesteld dat ik mee kan in haar spanningsboog. Bij de een gaat het sneller dan bij de ander, maar deze keer stond ik wel erg vesteld van mezelf, dat het me binnen 4 maanden al lukt om zo op haar afgesteld te zijn dat moeilijk klaarkomen echt niet veel meer zal voorkomen. :) En daarmee gepaard komt dat de gelijktijdige hoogtepunten. :) En ja die zijn super.. Als je dan een beetje uitgeput bent dan blijf je ook zo heerlijk samen liggen. Of als jij dan nog wel actief bent kom je gewoon niet meer onder haar vandaan omdat zij niet meer wil dan lekker hangen op je.. :p :o ;)

Qimm 08-10-2004 16:31

Citaat:

Fragezeichen schreef op 06-10-2004 @ 19:35 :

jorre 08-10-2004 23:03

Citaat:

bracelance schreef op 10-09-2004 @ 12:39 :
het is me wel eens gelukt...het is heerlijk

Warsocket 08-10-2004 23:16

Citaat:

Fragezeichen schreef op 06-10-2004 @ 20:35 :
met uitzondering bij mezelf
maar dan is er niemand om het samen mee te doen

Touché 09-10-2004 13:42

Ja het is gaaf.
Alleen voor mijn gevoel ga je dan allebei wel heel erg voor jezelf, snap je.

juno 10-10-2004 13:11

Natuurlijk neemt zijn toenemende opwinding mij mee. Komt ook doordat hij dan nog harder en dikker word, en dat is precies wat ik nodig heb. Maar als het lukt komt het meer omdat hij het niet langer kan tegenhouden als ik kom. Alles gaat zo lekker trekken van binnen, en dan ook nog het uitzicht en de wetenschap dat ik lig klaar te komen......daar kan-ie niet tegen.

Maar eigenlijk is het niet op de seconde gelijk. Ik ben al halverwege als het bij hem begint en ik ben dus ook eerder klaar dan hij. Telt dat nou ook?

Zoja, dan komen we dus bijna iedere keer tegelijk.

Elmoo 10-10-2004 15:39

Citaat:

rvveen schreef op 10-09-2004 @ 09:36 :
Hallo allemaal,

Ik heb zelf niet zoveel sex ervaring maar ik heb toch een nieuwsgierig vraagje. Het vraagje geldt denk ik alleen voor de stelletjes.

Ik begrijp wel van verhalen dat het erg moeilijk is, daarom vroeg ik het me af.

Doeg en bedankt
Regina

We komen regelmatig samen en tegelijkertijd klaar, dat is echt onwijs gaaf en intiem! (y) :D
We vrijen ook wel op andere plaatsen, is ook net waar we slapen of wanneer we zin hebben ;)

ilse 12-10-2004 10:03

het is me nog nooit gebeurd, maar het lijkt me wel lekker. denk alleen dat het moeilijk is, want ik kom ook niet klaar van penetratie...

heb t ook nog nooit geprobeerd btw...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.