![]() |
Kapot gemaakt door je eigen 'liefde'
Zijn hier mensen die de volgende situatie herkennen: Niet weg bij je vriend(in) kunnen gaan omdat je het gevoel heb zielsveel van hem/haar te houden terwijl je wéét dat die persoon je geestelijk en/of lichamelijk kapot maakt?
|
ja... maar dan wel met een vriendschap (een vriendschap die voor mij meer betekend heeft (en nog steeds betekent :( ) dan ik kan verwoorden...) en ik moet zeggen: het is een rot gevoel.
Ik zou je raad willen geven, maar aangezien ik zowat hetzelfde heb kan ik enkel zeggen dat ik begrijp hoe je je voelt... -X- GS |
op sommige momenten heb ik dat gevoel wel eens jah, maar dan gaat het niet over iets lichamelijks, maar eigenlijk alleen geestelijk..
|
Citaat:
KHAD 2,5 JAAR IETS MET ZON PERSOON!! DIE ME NOU NOG KAPOT WIL MAKEN EN ME T LIEFST ONGELUKKIG ZIET...HIJ VERNEDERDE ME, ZEI DAT IK NUTTELOOS WAS EN GEEN VRIENDEN HAD HET LAATSTE JAAR SLOEG IE ME ZELFS!!! EN IK KON M MAAR GEWOON NIET LATEN GAAN!!!IK D8 ECHT DAT IK ZOVEEL VAN HEM HIELD, MAAR NU HEB IK EEN NIEUWE VRIEND DIE ECHT VAN MIJ HOUD EN DAT OOK LAAT MERKEN EN ME NOOIT ZAL VERNEDEREN EN IN DIE KORTE TIJD DAT WIJ IETS HEBBEN HEB IK ME GEREALISEERD HOEVEEL IK VAN HEM HOUD EN DAT IK EIGENLIJK HELEMAAL NIE VAN ME EX HIEL MAAR GEWOON AAN HEM GEWEND WAS NIKS MEER EN NIKS MINDER! MAAR T IS ECHT WEL KUT OM JE DAT TE REALISEREN OMDAT JE LEVEN ZO ANDERS HAD KUNNEN LOPEN VOORAL IN MIJN GEVAL: IK HAD NU AL BIJNA EEN JAAR MET ME HUIDIGE VRIEND KUNNEN ZIJN...:( MAAR GELUKKIG IS DIE SLECHT TIJD VOOR BIJ.. A NEW TIME HAS COME!! A NEW LIFE HAS JUST BEGON! |
Citaat:
|
Nee. Gelukkig niet. Ik verlaag me niet zo en dat zo niemand moeten doen. KIES VOOR JEZELF!!!!!
Ik snap dat soort mensen echt niet hoor, sorrie.. no offence verder. |
ik herken het riot...een relatie kan je gewoon teveel zijn...teveel stress opleveren en je gewoon tE veel bezig houden...mee eens??
ik heb dit eerder wel gehad |
Ik ken het wel, maar ik heb het toen met pijn in mn hart uitgemaakt.. maar ik ben er nog steeds niet overheen na driekwart jaar..
|
zoeits zou ik me niet laten gebeuren...
en ik zou me al helemaal niet laten slaan...:S |
Citaat:
IF ONLY I COULD TURN BACK TIME... |
Jazeker, Drie hele jaren lang, Ik heb er nog steeds geestelijke littekens van eigelijk.. maargoed...
|
Oei, dat klonk wel heeeel erg dramatisch... Pardon.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |