![]() |
ontslag nemen
Ik heb een contract tot oktober dit jaar, maar ik wil nu al stoppen met werken ivm school.
Ik werk bij de Appie Heijn en heb maar een half jaar contractje.. Kan dit zomaar of moet ik dan tot oktober bljiven werken? |
Zijn jullie iets overeengekomen mbt tussentijdse opzegging?
Vaak is dit echter niet het geval waardoor jij verplicht bent te werken tot de laatste dag van je contract. Wel zou je kunnen proberen op te zeggen in goed overleg met je chef, want samen kunnen jullie natuurlijk wel een arbeidsovereenkomst ontbinden. Wil hij/zij hier echter niet aan meewerken dan heb je een probleem en zul jij je contract uit moeten dienen. Overigens, heb je een 0-urencontract of heb je een contract voor meerdere uren per week? |
Citaat:
|
Als je 4 uren contract hebt is het toch gewoon lekker voor hem, je werkt 4 uur of anders niet:P
|
Weer die irritante VM's en SM's die denken dat ze zo veel kunnen eisen terwijl ze in zoveel gevallen niet in hun recht staan.
Gewoon ze aan je contract houden en desnoods in onderling overleg eerder stoppen en anders gewoon maximaal 4 uur per week werken tot het einde van je contract. Sommige leidinggevende bij de AH zijn zo vermoeiend :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |