![]() |
*Super rot!*
OOOOOW voel me zo rot!
Echt khaat mezelf! ................. srry voor mn gezeur! weet iemand een afleiding?? |
* stukje buiten gaan lopen
* schrijven(in dagboek bijv.) of gedichten schrijven * vriend(in) opbellen en iets mee afspreken * huiswerk maken ( :p sorry) * winkellen * tv kijken/ film kijken ik weet niet zo goed wat je leuk vindt, maar er is vast wel wat te verzinnen! Ga iets doen waarbij je totaal aan iets anders gaat denken als aan de vervelende gevoel. |
dit spelletje spelen. best verslavend :p
|
vechtfilms kijken :)
|
Offtopic posts zijn verwijderd, of een topic wel of niet op slot
moet is aan de fb's lijkt me, en of een post wel/niet vriendelijk is... Dat hoort ook niet in deze topic. ;) :) Verder idd wat moon zei... Bij mij helpt het ook (erg) om op m'n dwarsfluit te spelen en/of naar het strand te gaan, maar niet iedereen heeft daar de mogelijkheid toe... |
Muziek luisteren
Huilen Brief schrijven waarom je je zo rot voelt Nog meer huilen Iets gaan doen wat je leuk vind |
*Nu braaf mee doet.. :bloos: *
Muziek luisteren Schrijven Stuk gaan rennen Nijn* :) |
:rolleyes:
|
muziek luisteren
muziek maken bier drinken naar vrienden/vriendinnen gaan (y) |
hoi DancIng ManiAc
Zou het niet eens helpen om eens wat minder negatief te denken? Ik hoor nooit een keer iets + uit je berichtjes ( hier, maar ook op het prikbord van sabn) Probeer eens een lijstje te maken met + dingen van het leven.....neem elke dag 5 min de tijd om lief voor jezelf te zijn. En wees niet te hard voor jezelf.. als je wilt mag je me wel eens mailen, dan kan je hart eens luchten...en kan ik je mischien een beetje helpen ( we zitten bijde in zelfde soort bootje ;) lidia_lunap@hotmail.com knuffels!!!! ;) |
Waarom bekijken (misschien dom dat ik dat zeg)
Bijna alle vrouwen hier zichzelf zo negatief... Zijn alle andere mensen zo gemeen? Leid iedereen aan anorexia of iets dergelijks? Je bent pas 14! Moet eens kijken je bent niet eens op 1/6 van je leven. Dit is nog de start. Van je jeugd moet je genieten!!! Doe dat dan ook eens! Denk niet te lang over alles na en doe het gewoon. Stop looking, start seeying! (Wil natuurlijk niemand kwetsen, aan bijv. anorexia kun je nix doen, maar het valt me zo op :| .) |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Schrijf het van je af, zet je gevoelens op papier en probeer er meer van te maken dan de dagelijkse scheldwoorden/verwensingen Ga een stuk buiten lopen, vooral in het donker. Ga muziek luisteren (Y) Grim |
Ik voel me ook kut.
Kwil um zo graag knuffelen maar dat kan niet Praten kan ook niet want hij's vanavond lekker weg En ik mis um. Ik denk dat ik gewoon leker op mijn bed ga liggen en een potje ga janken ofzo..kussen tegen me aangeklemd. Laat die tranen maar komen.. |
Neuken.
|
Citaat:
|
Hmmm ik heb gedaan wat sommigen hebbe gezegd:
dansen! (maar das mn vaste prik op vrijdag!) dan heb k namelijk training! opzich lucht dat me ALTIJD op! dan denk k ff niet aan mn problemen! vandaag heb k een uur in bad gelegen :S:S vanochtend dan eh! vaag eigenlijk.... s'ochtends heb k nog nooit in bad gezete! maar jah T heeft me NIET echt goed gedaan. ik ging alleen maar meer zitte denken en mzelf haten! pffff Life sucks! |
Bier. Veel.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: wat mij heel goed helpt als ik me rot voel, is de natuur in...lekker voelen en waarnemen wat de wereld je te bieden heeft. Verder voel ik heel veel bij muziek. Maar je kunt ook mensen gaan opzoeken. |
Als ik me rot voel, ga ik altijd naar m'n favoriete muziek luisteren, bel ik/ga ik naar m'n beste vriendin of lees een stukje Toon Hermans.
|
Zoek idd afleiding, misschien dat niks doen (bv. in badzitten) idd niks voor jou is en bv. dansen wel. Ga dan dansen, misschien kun je het ipv één keer twee of drie keer in de week doen. En idd iets leuks doen met vrienden, een broer(tje) of zus(je) of één van de je ouders, iets leuks kijken op tv, muziek luisteren, een boek lezen, enz. En jezelf 'verplichten' niet te veel na te denken. Las desnoods een bepaalde tijd in voor nadenken, schrijf tijdens die tijd (en houd je dan ook aan de tijd die je met jezelf afgesproken hebt!) je gedachten dan desnoods op in een dagboek ofzo en sluit het daarna af (letterlijk (dagboek dicht en op slot) en figuurlijk (er niet meer aan denken)).
|
Hmm k schrijf wel vaker in n dagboek jah!
lucht ook niet op! kbedoel k kan t toch niet achter me laten! t is een beetje n deel van me geworden denk k! :S:S:( *diepe Zucht!* |
Citaat:
ma ff serieus, weet je hoe het komt dat je je zo rot voelt? |
hmmmm........
jawel.. maar dat kan k toch niej verhelpe! (zie eerder dit topic...) |
Mooie muziek luisteren.
Een leuke film kijken. Lekker gaan wandelen. Lekker op dit forum ontspannen. ;) |
msnen, zoek vrienden, kip eten, dat helpt gaan joggen!!!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |