![]() |
je moet van mij zijn
Ik wil je hebben
houden bezitten knuffelen haten ruzie met je hebben desnoods slaan maar je mag niet bij me weggaan nooit je moet bij me bliven je moet van me houden me haten me slaan desnoods mag je me gebruiken maar je leven mag alleen nog maar over mij gaan je moet van mij zijn of ik van jou zolang onze levens maar verbonden zijn... weet dat ik van je hou |
nee
om een aantal redenen: -ik vind hem te cliche, na het lezen heb ik zoiets van ja dus.. -na 3 redenen dat die persoon van jou moet zijn vond ik het wel genoeg, ik vind ze niet leuk gevonden. ja -het loopt opzich goed -dit stukje vond ik wel goed: desnoods mag je me gebruiken maar je leven mag alleen nog maar over mij gaan vind ik mooi omdat het lekker duidelijk is en mooi van zich spreekt. ik twijfel dus nog of ik het ok vind of niet.. |
Ik vind het niet zo'n mooi gedicht, de inhoud roept nogal een weerzin bij me op, het spijt me. De herhaling van het volgende taalgebruik vind ik niet mooi:
me haten me slaan Dan ga je precies het eerste stukje vertellen maar dan voor de andere persoon geldend; dit zou ik aanpassen. Ik vind het zeker geen slecht gedicht, er zit erg veel gevoel in, maar toch spreekt het me niet echt aan. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |