![]() |
Als toen ik terugdacht aan onze laatste nacht in het bos, bij het meer, onder de maan heb ik vanmorgen moeiteloos op je gewacht Maar ik zie je nooit meer, ik liet je gaan Jouw traan liep langs het gezicht van een toenal verleden Verloren gingen minuten en woorden verdwenen afscheid voor altijd toenal als verleden ongeacht vermeden Jouw schaduw is in mijner blik een laatste maal verschenen De uil groef met zijn kracht een hol in mijn gedachtennacht alsof toen al geweten, maar verzwegen voor het oog ging de dood in, verborgen in zijn veren, alsnog zacht Later die ochtend, alles doodbloedend droog Als toen ik terugdacht aan onze laatste nacht in het bos, bij het meer, onder de maan heb ik vanmorgen moeiteloos op je gewacht Maar ik zie je nooit meer, ik liet je staan ...:( Kmoest het even (ook al is het onder een mindere vorm) kwijt. |
Jij mag het dan minder vinden, ik vind het wel mooi. Waar je de woorden vandaan haalt weet ik niet, maar 't klinkt mooi en het loopt, ook met lange regels, goed. 'k vind het mooi omschreven.
|
Citaat:
't leest goed weg!:) Inhoud ook erg mooi weergegeven... liefs Mariamne |
Klinkt vloeiend, is wel aardig. Vooral het gebruik van 'toenal'.
|
Citaat:
Waar ik de woorden vandaan haal?:) Waar ik ze meestal vandaan haal hé... Gevoelens, gedachten woorden in mijn hoofd die komen. Bedenkzame nachten, zinnen, tranen die stromen Iig bedankt voor je reactie ( jullie reacties)... |
Ik vind het best mooi, zowiezo omdat je het in de bos laat afspelen enzo... met NL zijn mooie gedichten te maken, dit is daar weer een bewijs van :)... Alleen heb je soms in de 1e zin al rijm zitten: dacht - nacht, en dat maakt de strofe voor mijn idee langer, kweet niet...
|
Ik vind dat toenal juist niet zo mooi:o
Opzich goed gedichtje, maar aan dat woordje stoor ik me gewoon een btje.. Is het misschien niet toen al? Nahjah, anyway... *knuffel*:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het een mooi gedicht heel netjes gevormd en goed nederlands mijn nederlands is niet zo netjes .. dus deze vind ik heel mooi.. :)
Jesse |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |