![]() |
Spreekopdracht Nederlands
Hey allemaal ,
Voor Nederlands moet ik een soort spreekbeurt geven over een controvertieel onderwerp... Voorbeelden die de leerkracht gaf: - Abortus voor minderjarigen - Naturisme - Godsdienstlessen op school 't Probleem is dat ik zelf totaaaaal geen idee heb over welk onderwerp ik zou spreken? Weet iemand raad? Het mag een beetje origineel zijn ;-) :-D Doei! Loesje |
Euthanasie. Erg afgezaagd onderwerp, magoed.
|
S&S --> Moderne talen
|
Ik zou voor kantklossen gaan.
Veiligheid op school (?) Neo-nazisme Bio-industrie Dierenmishandeling á la zeehondjes knuppelen, stierenvechten etc. Controversiele onderwerpen zijn eigenlijk altijd afgezaagd ;) |
kijk maar op de site van greenpeace waar ze allemaal tegen zijn, daar is vast een onderwerp te vinden :)
|
k had t over de doodstraf gedaan
|
Ik zou zeggen, xenotransplantatie. (Bv hart van een varken transplanteren in een mens, die een nieuw hart nodig heeft).
Ik heb dat ook gedaan, en heb heel erg veel gehad aan een uitgebreid werkstuk dat hier op de site staat daar over (y). |
- privacy (in z'n algemeen of speciaal gericht op criminelen)
- meerdere criminelen in 1 cel - drugs (legaliseren of niet?) - testen op dieren om geneesmiddelen te ontwikkelen - genetische manipulatie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |