![]() |
[dvd brander] nec brander of toch liever ander merk
Ik heb de ND3500a van nec op internet gezien, maar ik ken het merk verder niet. Zijn dit beetje goede branders of kan je beter voor een ander merk gaan. En de prijs moet wel ff onder de 100 euro blijven als het kan.
|
NEC is een prima merk als je onder de 100 euro wil blijven.. Top notch is plextor, maar daar betaal je ook weer goed voor.
|
Ik zou gewoon voor de nec gaan, is niet al te duur en toch goed.
|
Als je ooit een Plextor hebt gehad, wil je niet meer anders.
Had mijn PX-712A voor ongeveer 100 Euro. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Plextor levert een kwaliteitsproduct. Dat is niet altijd in cijfers uit te drukken, maar dat merk je vooral aan kleine dingen en natuurlijk de levensduur. Bovendien is de restwaarde ook hoger. |
NEC levert net zo goed een "kwaliteitsproduct", beetje onzin dit.
|
Citaat:
|
Ik verkoop 2510 dvd fikkers bij bosjes, prima brander. Heb hem zelf ook :P
Voor mij niks anders dan NEC. |
en het merk benq, heeft iemand daar ervaring mee?
|
heb zelf ook een NEC 2510 nu, is gewoon prima en kost niet al te veel. Dus als het goed is, is het goed en hoef je het je verder niet al te ingewikkeld te maken lijkt mij. ;)
|
Benq doet het ook prima, is kwalitatief en prijstechnisch zo goed als gelijk aan elkaar, maar ik vind de NEC branders mooier.
|
ik heb nu de nec nd3500 gekocht, maar ik hoorde dat er ook nieuwe (gehackte) firmware voor is, zodat hij met meer media compatible is, weet iemand waar ik deze firmware kan vinden?
|
Citaat:
(als je em regiovrij wil maken kan je beter een proggie downen....want met alleen firmware lukt dat nl niet zover ik weet) |
Citaat:
Verder, wat een slap geouwehoer in dit topic weer over Plextor, met alle respect. Zoals al eerder gezegd scheelt het echt geen drol in kwaliteit. Alleen het argument van de hogere restwaarde snijdt hout, maar dat komt ook alleen maar omdat mafkezen denken dat een Plextor na 2 jaar minder is gesleten. Onzin natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
helaas geven een aantal testen al aan dat het verschil tussen de plextors en de NEC's nihil is en dus het prijsverschil totaal niet waard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je bekijkt dat de prijzen van BenQ, Liteon en NEC-modellen (die op 16X en in dual layer kunnen branden) allemaal rond de tachtig euro liggen, dan zie je dat een Plextor niet echt een optie is. |
Citaat:
Ik heb die Premium, en ik ben wel blij met dat ding. |
Nee, weet ik. Ook hun branders zijn gewoon van goede kwaliteit, ik heb vroeger een Plexwriter 4X12X gehad en dat ding werkt na ruim zes jaar nog steeds perfect. Overigens werkt mijn ouwe Matsushita CW-7502B (4X8X, SCSI) ook nog steeds perfect na diezelfde tijd. Het kwaliteitsverschil zal er vast wel zijn maar ik heb het nog nooit gemerkt, en velen met mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |