![]() |
alternative
Ik loop me de laatste tijd nog al te ergeren aan alto's, dan niet de gewone alto's in real life maar de forumalto's. Ze beweren toch dat ze zo alternatief zijn maar wat als iedereen het nu is ben je dan nog wel alternatief. Ik zie genoeg alto's rond lopen zodat het al lang niet alto meer is om alto te zijn.
Plus het feit dat men zo zeurt dat de bands die zijleuk vinden zo snel commercieel worden, hebben ze wel eens bedacht dat aan hun ligt als er veel alto's zijn die muziek van hun favo bands kopen worden ze daar toch commericeel dus alto's niet zeuren gewoon downloaden. Wat vinden jullie van alto's zijn ze nog wel alto?? |
9 x het woord alto gebruikt in 5 zinnen.
|
das pas alto
|
bla bla, is dit niet meer iets voor lifestyle?
|
Ja, daar lopen ook allemaal gare chicks rond die denken dat ze hip zijn omdat ze een te grote zonnebril hebben.
|
Spongebob is echt heeeel alto.
|
alto's afkraken is zooo 2002 ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Knullie toch. :(
|
|
wat een leed weer in de wereld :(
|
Wat een cliché topic.
Iedereen weet dat alto's meelopers zijn. Al vanaf half jaren negentig, zo niet eerder. |
|
Ik vind het niet echt een topic voor muziek, meer voor lifestyle idd. En aangezien ik weet dat er op lifestyle al heel veel van deze discussies zijn geweest, en ze bijna nooit op iets goeds zijn uitgelopen, doe ik er maar een slotje op..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |