![]() |
grote gespierde Koreaan met knuppel
de productiviteit is laag de laatste tijd. Geen inspiratie denk ik. Maar goed, hier is weer een tussendoortje.
Een grote overgespierde Koreaan met een honkbalknuppel. Geinkt in Photoshop met een muis. Duurde echt een jaar, maar de inks zijn wel schoon. Geniet. http://home.planet.nl/~kazem034/korean.jpg hier een grotere versie http://home.planet.nl/~kazem034/bigkorean.jpg |
zijn rechterbovenarm heeft een beetje een vage bobbel...
|
je bedoelt zijn triceps?
|
Een jaar voor die tekening???? dan ben je niet goed bezig :nono:
|
Citaat:
|
het spijt me zeer maar ik vind het niks.
|
mUrder: geeft niks :)
|
Citaat:
|
ik vind t ook niet erg cool. echt veel minder dan andere dingen die ik van je gezien heb. maarjaa volgende keer beter, of zo.
|
valt me erg van je tegen
|
deze tekening is ook niet echt bijzonder. Ik heb hem ook niet in mijn gallery gezet. Maar gewoon voor de lol. Eigenlijk heb ik hem meer gepost door de inks waar ik wel tevreden mee was.
Antique : wie ben jij dan? |
Heheh ook geen inspiratie meer, ik krijg al een maand niets zinnigs meer op papier.
Verder verwijs ik naar bovenstaande, je kan beter, maar als je inmaal in die inspiratieloze put zit is het lastig er uit te klimmen. |
Citaat:
|
Citaat:
ja kijk het is wel goed getekent, maar het is zo statisch. hij staat daar maar gespierd te wezen snap je? met kleur en wat beweging of uitdrukking zou het al veel leuker zijn. |
Korean hulk smash!!!!!!!
|
Ik had een grotere knuppel verwacht :confused:
|
hmm ik heb dat nu ook inderdaad.. ik heb van de zomer een hele dummy volgetekend en nu is het dus echt even op... best kut want ik ben bang dat ik daardoor achteruitga... maar ik denk niet dat dat zo is.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik heb al een nieuw idee. Iets met een trap. :| |
oehh.. een trap.. ben benieuwd :P :)
maarja mijn inspiratie is echt even op.. die van jou is dus gevlucht of zo..? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |