![]() |
Wat zit standaard in jouw tas?
Om maar even een nieuw topic er tegen aan te gooien.
Lijkt me verder duidelijk. Natuurlijk heb je niet altijd dezelfde tas bij je, maar wat zit er standaard in jouw tas? Welke belangrijke items draag jij altijd bij je? |
Rotzooi, afval, schrijfblok, pen, f00d.
|
Boeken, eten, eten, drinken, eten en als ik niet op school ben heb ik geen tas bij me.
|
beurs, rijbewijs, pen (al weet ik niet waarom), rokerij.
|
Ik haalde laatst een bananenschil van een half jaar geleden eruit
de tas heb ik trouwens weggedaan (N) |
agenda en meestal wat pennen.. voor de rest hmm flesje water
|
telefoon, drinken, geld, lenzendoosje, bril, plastic glazen
|
cd's, sjek en aansteker, portemonnee
en als ik t niet vergeet mn telefoon want dat moet van m'n ouders. |
Vixen:
portommonee, sleutels, blistex/labello/lippenstift, agenda, discman, pen, kam |
portemonnee, telefoon, lenzendoosje+vloeistof, agenda+pen, discman
|
Citaat:
|
:o
Ik heb een keer 3jaar lang een luikse wafel in mijn kluisje laten liggen omdat ik de sleutel kwijt was! |
geld, telefoon, sleutels, schoolboeken en nog wat rotzooi
|
Citaat:
Hoe zag hij er toen uit? :o |
Citaat:
|
winkelwagen munt.
|
Sleutels, portemonee, pen, labello, kauwgom, tampon.
En vies verhaal: ik vond een keer een boterhamzakje 'stof' onder mijn bed. En pas toen ik erin kneep bedacht ik me dat het wel eens een boterham geweest kon zijn. Ooit. +o( |
Wou graag sleutels en foon toevoegen
|
Sleutels, telefoon, labello, portomonnee, pen, agenda & opschrijfboekje.
|
Sleutels, geld, pinpas, lippengloss, boeken, etwie, mijn mooie charmed agenda, buspas, telefoon, map, flesje water, lesrooster kauwgum, passerset en nog veeeeeeel meer....
|
Citaat:
Hij stonk alleen. |
zak snoep, ducktape en pennen
|
Citaat:
Af en toe rook ik een vleugje van rottend voedsel, maar ik dacht dat het van de buren af kwam. Toen de school weer begon pakte ik mijn tas weer eens en toen was mijn brood inmiddels vergroeid met mijn broodtrommel. :| Achteraf best geinig, hehe. |
Ontopic: Agenda, lenzenvloeistof, pen.
|
* jongleerballetjes
* vuurpoi * poi * blackbook * pennen. |
Een etui, een map (vol of leeg, het ding zit er altijd in) en nu zit er ook al zo lang een lege bus slagroom in m'n tas dat ik die ook als standaard kan rekenen.
|
uh zakdoekjes
|
boek, schoolspullen multomap etc, pennen, fles water, map cd´s discman of walkman met tapes, deo, portemonnee, telefoon
ja ik sjouw me de neten :s |
Portemonnee, leesboek, telefoon, aardbeienlabello, sleutels, kauwgom, tampons, hubbabubba, pen, papier, flesje water, agenda.
|
Citaat:
|
meestal telefoon, sleutels, portemonnee, mp3speler, pen
|
telefoon, portemonnee, labello, tampons, sleutels, pen, kauwgom, id-kaart...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Discman, 20 cd's eten. naar school dat en een laptop, voeding, muis
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
\m/ :mad: \m/ |
Citaat:
maar wel een piñata geit he! |
portemonnee, id, ov, telefoon, blistex, agenda, pen, flyers, zakdoekjes, salbutamol dumex ;), paracetamol, kauwgum, strepsils
|
Citaat:
|
Citaat:
Best wel hard eigenlijk Mn moeder maakt elke ochtend met liefde boterhammen klaar en ik pleur ze al 4 jaar achter elkaar in de prullenbak. Ik ga zo grim branden in de hel :D |
Citaat:
Maar dat is te veel moeite. En een piñata zonder sn00p is niet leuk. :( Ik voer er dan liever blasfemische rituelen mee uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een pen en een brillendoekje en als ik op dat moment me bril niet draagt heb ik die er ook in :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nah: flesje deo, flesje water, kladblok, potlood, maandverband
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |