![]() |
[GEZ] Student op zoek naar werk
Hallo,
Ik zoek iemand (m/v) die fulltime wil werken. Dagelijks (maandag t/m vrijdag) van 9.00 tot 17.30. Gewenst niveau minimaal havo. Het werk kan gewoon thuis worden uitgevoerd, het enige wat je nodig hebt is een breedband internet verbinding. Ik zal zorgen voor een nieuwe computer. Je zult de hele dag bij de computer aanwezig moeten zijn, om op sommige momenten heel snel even iets te doen. Namelijk orders doorgeven op de beurs. Het werk bestaat voor 95% uit het aanwezig zijn, maar niets doen.... Je kunt dus gewoon een boek gaan lezen, of gaan gamen op een pc ernaast.... Als je maar aanwezig bent. Ik heb namelijk een systeem ontwikkeld. Als er signalen komen moeten die snel worden uitgevoerd, en zelf heb ik daar geen tijd voor vanwege studie/stage. Salaris € 1.000 netto p/m. Vragen of interesse? Laat het even weten. Graag alleen serieuse reacties!!! |
nope fulltime lukt me niet
maar een laptop zou al schelen |
Ik weet niet hoeveel studenten fulltime kunnen werken ;)
|
^zelfstudie heet dat toch
|
geen 1 student kan full time werken
|
Yeah, mocht dat in Belgie zijn, zou ik dat wel willen doen, maar helaas zal dat wel niet lang duren als ik terug moet gaan studeren denk ik.
|
Je hoeft natuurlijk geen student te zijn, als je maar tijd hebt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zoek echt iemand die meerdere maanden beschikbaar is.
|
Citaat:
|
Ik wil het wil in de weekenden doen :D
|
Citaat:
|
Netto bedragen noemen met een salaris kan behoorlijk misleidend zijn. Ikzelf val bijvoorbeeld in het 42% tarief, dat zou je flink gaan kosten.
|
Citaat:
|
grrr had dat aan bod vorig jaar gedaan dan had ik niet een heel jaar lang voor 500 euro bruto achter de kassa in de supermarkt gezeten!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vorig jaar had ik het graag gedaan
maar dit jaar net bezig met een studie aan deze post heb je dus vrij weinig |
Ik heb je een PM gezonden, dus kijk maar even in je inbox. Ik heb wel interesse (het lijkt erop dat ik de eerste serieuze kandidaat ben?).
Ik ben dus per direct beschikbaar, doe op het moment een HBO die ik wil laten vallen. Had alleen nog wat vraagjes (PM dus). Heb evt. niet per sé een pc nodig. |
Vanaf wanneer moet dit beschikbaar zijn?
Als dit pas over een halfjaar is kunnen we misschien ergens over praten, Ik hoef echter geen PC (heb er al zat) en dus verhoging van het loon :) (of vermnindering van de werkuren) Op dit moment doe ik MBO ICT Niveau 4 , laatse jaar. |
Interessant, helaas moet ik ook studeren. :(
|
Citaat:
kun je iets specifieker zijn over de 'functie' ? |
ik heb wel interesse..
kan je niet voor een laptopt met wireless internet zorgen? of is dat teveel gevraagd.. |
Citaat:
|
Erm...omdat ik dat dan niet meer zelf hoefde te typen?
|
Citaat:
Maar je wilde dus hetzelfde... :D:D |
Ik zou het wel kunnen doen..
Alleen heb geen Havo gedaan (Bloos) Ik heb net mavo afgemaakt (Geslaagd) En omdat ik niet op andere school werd aangenomen door te late aanmelding.. en ik dus op zoek ben naar werk.. kan ik het doen.. Ik hoor het wel Email:gijsvanrees@home.nl Groeten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |