![]() |
mtv/ mesenger reclame
op mtv heb je een reclame
die je zeg maar moet overhalen om msn te downloaden maar echt: die voice over legt overal de klemtoon fout, spreek alles verkeerd uit echt een national geografic channel voice over ik irriteer me daar echt aan :D |
t heeft vet weinig nut om een reclame te maken om je over te halen messenger te downloaden.
k geloof dat 99% van de jongeren in nederland al msn heeft... + je hebt gelijk over de vreemde stem, maar boeie... warom hebje hier een topic over gemaakt? |
maar ze hebben het wel over the cure!
alleen doet die stomme site het niet :( |
Citaat:
had ik behoefte aan.. |
stomme reclame, meeste jongeren kennen msn al lang... waarom daar nu opeens reclame voor gaan maken?
|
Op die stem moet ik eens gaan letten.. Je moet ook es naar die webcam kijken, zulke goede kwaliteit bestaat dus echt niet.
|
te cure ja :bloos:
|
downLOADEN
nee kut! DOWNloaden :mad: |
echt alles wat er in die reclame verteld word weet ongeveer iedereen al zo'n beetje , een erg nutteloze reclame
|
Citaat:
|
Ja, ergerlijke reclame is dat.
|
wel grappig... maar ach iedereen heeft toch al msn
|
Volgens mij is dat dezelfde chick die in een andere reclame zegt: "kijk voor meer info op emteevee.nl" (<--fonetisch)
|
k denk eerlijk gezegt dat t een computer stem is
|
Citaat:
dankje :) |
Citaat:
ja dat is die reclame... ! |
die stem doet heel veel reclames van mtv :rolleyes:
|
Haha, ja dat is irritant.
|
Ik zit me er ook elke keer aan te ergeren :D :s
|
ik heb wel 3 keer meegedaan :bloos:
|
je moet niet alleen luisteren naar de stem maar ook kijken wat ze typen gaat echt helemaal nergens over:
'ik ben op het strand, zaterdag terug'??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom doet ie het bij jullie wel en bij mij niet?
Jullie houden niet eens van The Cure... :( |
Of ik ervan hou weet ik niet :p, maar die wedstrijd is toch al afgelopen want dat MTV Icon gedoe is toch al bijna of niet dan?
|
ZOOOOOOOOOOO irritant!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |