![]() |
gebruiker JAAP mag D: schijf niet zien
hoe zorg ik dat mijn gebruiker JAAP de D: schijf niet ziet, maar alle andere gebruikers gewoon wel.????
|
Geef hem een blinddoek..
Maare, zou je wat gedetailleerder kunnen zijn? Welk besturingssysteem? Hoe heb je je netwerk of computer ingesteld? etc. Danny |
als je dat met tweakui uitzet dat iemand d: kan zien..
dan zie je die schijf niet.. alleen weet ik niet zeker of dat per gebruiker gedaan word, of voor iedereen |
Security Administrator = een handige tool om restricties op te leggen aan de medegebruikers waaronder, drives hiden. http://www.softheap.com/secagent.html
(ondersteund win95/98/ME en een versie die 2000/XP ondersteund staan op de site) Ennuh voor de serial ken je me altijd mailen: rustigegast@hotmail.com Maar sinds het iiligaal is ga je me denk ik toch niet mailen right ? ;) *ahum* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewooon een passwoord instellen :D
|
ik gebruik windows xp
hoe moet het nou??? :S |
maak van die schijf een ntfs schijf
en volg dan de aanwijzigingen van darkshooter :p |
oja..
van fat32 -> ntfs: Code:
convert D: /FS:NTFS |
Citaat:
is mijn data dan weg op die D: schijf???? |
Citaat:
om het te behouden doe je een convert.. MAAR, je kan die convert niet doen van ntfs -> fat32. Dus als je eenmaal gekozen hebt voor ntfs, kan je niet zomaar snel weer terug naar je oud situatie.. daarvoor heb je software van derden nodig.. maar nu is het gewoon een kwestie van een convert.. |
ik heb het gedaan maar als ik op eigenschappen doe van die schijf zie ik nergens iets van beveiliging staan
|
Citaat:
|
convert van ntfs naar fat kan WEL... :)
|
Citaat:
|
jah ok maar toch het is mogelijk
|
Citaat:
|
yup, daarom zeg ik het ook, of daarom typ het ook :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |