![]() |
Hoe????????
hoe kun je iemand versieren die uitstraalt dat ie best zonder je kan maar je toch wel leuk vind?????
Hoe maak je daar indruk op? |
ke kunt het wel proberen. maar ik snap wel wat jouw echte probleem is. Je wilt dat diegene net zoveel om jou geeft als jij om hem. Dus je verwacht ook dat diegene er kapot van zou zijn als het uit gaat, net zoals jij er kapot van zou zijn....
moeilijke situatie... suc6 en sterkte |
sterke persoonlijkheid zijn
|
uhmz.. hij doet alsof hij je niet leuk vind maar vid je wel leuk?? misschien wil hij OF dat je heel veel moeite voor hem doet.. of loop gewoon langs hem heen enzo, dat hij moeite moet doen voor JOU, vinden jongens vaak heel leuk http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Ik wil dat hij moeite doet voor mij, hij doet dat ook wel maar ik weet niet of ik ECHT indruk op hem maak... Als ik ergens met vriendinnen sta en hij ziet mij dan komt hij wel naar mij toe (in plaats van ik naar hem) maar dit spelletje kan ik niet altijd volhouden ik wil gewoon zorgen dat hij echt mij leuk vind en ik wil WETEN of dit zo is...
Het is moeilijk en ik ken m opok nog maar een paar dagen... en het is carnaval enzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |