![]() |
Friesland onafhankelijk!
Stel dat Friesland morgen zichzelf onafhankelijk verklaart, wat doe jij dan? Ga jij onmiddelijk onder de wapenen, sluit jij je aan bij de Friezen, kan het jou allemaal geen reet schelen? Vertel in dit wonderbaarlijke topic wat je dan doet en ook waarom?
|
Het kan me allemaal geen reet schelen.
|
het zou me opzich wel kunnen schelen, ik vind die friezen een beetje irritant met hun eigen landje willen spelen. maar opzich moeten ze het zelf maar uitzoeken.
|
Ik denk dat als ik de kans kreeg om te verhuizen uit Friesland dat ik dat dan deed. Omdat ik denk dat Friesland erg achteruit gaat als het zich onafhankelijk laat verklaren. Friesland is best wel afhankelijk van de andere provincies denk ik, ik zou iig zo snel mogelijk weg willen...
|
Citaat:
|
Ik steun de Friezen in hun optreden en pleit tevens voor de afscheiding van Limburg en de Achterhoek. (y)
|
Citaat:
|
Ik zou meteen de MOF (Muur Om Friesland) oprichten...Israëlische praktijken nabootsen...Een muur om Friesland bouwen...Een paar oude Oost-Duitse grenswachters erop...Niemand meer binnen of buiten laten en gewoon rustig kijken of Friesland zich kan redden...Laat ze maar lekker samenclannen die beppes met hun belachelijke taaltje...
Ow, maar als het WK Allround Schaatsen weer in Thialf is wil ik natuurlijk wel doorgang krijgen...Dat is dan wel weer gezellig van die Friezen... |
Citaat:
Eigenlijk kost Friesland alleen maar geld. |
Meevechten aan de zijde van de Friezen en dan de macht grijpen natuurlijk.
|
Ze mogen onafhankelijk worden, maar mogen niet denken dat ze het land mogen houden. Dan zoeken ze maar hun eigen stek.
|
Citaat:
|
het zou me geen reet kunnen schelen. (en ik woon dr, ach ja).
overigens spelen friezen geen eigen landje en ken ik nul, geen, no friezen die friesland onafhankelijk zouden willen zien. wat de taal betreft : eigenlijk zijn nederlanders irritant met hun eigen taal, aangezien het fries waarschijnlijk ouder is dan het nederlands (zoals wij het nu kennen). maakt niet uit, maar toch, ik moést het ff gezegd hebben. (o shit, nu ben ik een irritante fries... :bloos: ) |
Liever gisteren dan vandaag. En dan maar hopen dat ze daarmee een signaal afgeven aan zowel Brabant als Limburg.
|
Wat hebben jullie (Preaper, TheRedArrow) trouwens tegen friezen? sjezus zeg...
|
Citaat:
|
Ja, en dan met een soort van Berlijnse muur er omheen :o
|
Citaat:
|
dan ga ik volgend jaar naar het buitenland op vakantie :cool:
|
Popcorn en bier.
|
Citaat:
|
Waarom zou Friesland dat doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor een kwart van het geld dat nodig is voor de bouw van zo'n grote muur, kunnen we er een H-bommetje op gooien. |
Documentaire maken over de bezetting van de Heerenveenhoogte en de Drachtenstrook.
|
De Friezen steken de afsluitdijk door en heel Noord-Holland en Flevoland komt onder water te staan.:p
|
Yep en ze gaan zelfmoordaanslagen in Urk plegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou beweren dat de Friezen massavernietigingswapens hebben en ze vervolgens martelen in de gevangenis.
|
Citaat:
|
Dan nog limburg, en ik ben weer trots op nederland :cool: :p
|
Afscheiden die handel; hoeven we ze tenminste geen geld meer te geven. (y)
|
Ik ga met Sir Cramlek mee; Friesland is eigenlijk niets anders dan een nutteloze appendix die niets anders doet dan energie verbruiken en flubberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe wil je het noemen? Front voor Blinde Darm-Operatie? |
Friesland onafhankelijk! Doen! (y) :cool:
Verder zou ik ook willen dat Nederlands-Limburg en Belgisch-Limburg weer bij elkaar komen en ook één land gaan vormen! (y) |
Afsteken en weg laten drijven.
|
Kan me werkelijk geen reet schelen. Laat ze lekker met hun eigen taal.
|
Citaat:
Let op die sneaky woordspeling;) |
ik val ze aan, stelletje eikels
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan moeten we misschien ook een logo hebben met twee afkortingen. |
Citaat:
|
Ach, ze doen maar. Like, alsof ik er iets van merk :p
|
Mooi zo, zijn we daar ook weer vanaf en kunnen ze die "gas van het poot in Hasselt" ook afschaffen want daar versta ik dus geen hol van.
Gemekker... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |