![]() |
Standjes
Mijn vriendin en ik hebben egt een heel fijn sex leven.
maar nu zijn we opzoek naar apparte standjes, we hebben ongeveer heel t internet al afgezocht, maar kunnen niet veel vinden. mijn vriendin is niet egt lenig. heeft iemand misschien tips, of suggesties? wat vinde jullie lekker, weten jullie nog bruikbare sites? |
Nee Bertus.
|
Citaat:
|
http://www.erotica4all.com/Gids/
daar staat veel. ik geloof bij 'hoofdnummers'. verder natuurlijk op www.sekswoordenboek.nl maar die ken je vast al wel. |
|
Experimenteer gewoon wat
Als je seks hebt en je denkt 'hee, het kan ook zo', dan gewoon proberen... of als je knuffelt of stoeit en denkt 'hee, zoals we nu zitten/liggen/hangen/staan zou het ook kunnen', het idee bewaren voor later. |
Paar noemen:
Meisje op de zij naar links kijkend.Bovenste been legt ze naar links, onderste recht. Jongen neemt haar rechte been tussen zijn benen en dan penetreren. Is wel redelijk diep. Meisje ligt op de zij met beide benen naar links. Jongen gaat recht ervoor liggen. Meisje ligt op haar buik met de benen tegen elkaar aan. Jongen klemt zijn benen eromheen( dus vanachteren). Meisje ligt op haar rug. Jongen knielt ervoor en legt de benen van het meisje op zn schouders of benen tegen elkaar aan. |
Op www.durex.nl staan ook standjes, mss vind je daar wat leuks bij zitten... Alleen er staan er een paar tussen waar je wel lenig voor moet zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |