![]() |
The OC deel III
Poepoe.
|
poe poe hehe nou nou
ik heb zin om the OC te kijken. *zet kazaa aan* |
zozo, deel 3 alweer. hmm, wat zullen we eens typen. oh ik kan t morgen nie zien, zo ff de video instellen!
|
ik weet niet of ik het kan zien. ik heb er wel weer zin in!
|
jah ik ook, ben benieuwd of seth ze nu allebei kwijt is. ik denk t wel
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk krijgt hij eerst iets met Summer, of gebeurt er althans weer iets tussen die twee en dan blijkt dat hij Anna definitief kwijt is als hij eindelijk beseft dat zij toch leuker is dan Summer.
|
oh ja morgen komt het weer :D niet vergeten!
|
morgen komt een goeie aflevering
deze zulllen je gegarandeerd goed vinden. |
Ik hoop dat Seth Anna nog heeft ;) Dies cool.
|
Dat heb ik één keer gezien en gelijk ook de laatste keer.
wat was dat belachelijk |
Citaat:
wat was er zo belachelijk aan dan? |
Ik hoop dat hij wat krijgt met Summer. Zij is mijn nummer 1. (y)
Hoe laat begint hij morgen?? |
Citaat:
geen idee |
vanavond weer... jeej! kan niet wachten!
|
Citaat:
|
volgens teletekst komt het om 19:40
|
Ik vind dat programma heel leuk :)
Ik kijk het al sinds de allereerste aflevering. Ik ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren vandaag. Seth is zo schattig :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vorige week stond het ook verschillend in gidsen en op teletekst, toen klopte teletekst..
|
Citaat:
nou allemaal gewoon vanaf 7 uur voor de buis zitten, het komt wel een keer.. kwart voor 8 lijkt stug er zit namelijk nog een programma tussen ex r en the oc |
Citaat:
|
hmm, ik keek net op imdb naar de acteurs, en ik zag dat
Spoiler
Tis niet echt een spoiler, meer een vraag eigenlijk, waar ik het antwoord nog niet op wil weten :p Maar toch even in een spoiler gezet, je weet nooit :) |
Citaat:
Spoiler
|
het begint nu!
|
Wow, da's raar, om Luke zo aardig te zien.... :|
Maar wel een interessante aflevering. :cool: |
omg summer en anna
dat kan echt niet komop zeg en ik hoorde belle & sebastian op de achtergrond :eek: |
heb ik het gemist :(
waar ging het over? |
Citaat:
Ryan moest een opdracht voor school doen en werd ingedeeld met Luke, toen ie daarheen ging besloten ze een of andere presentatie te doen waarvoor ze iets nodig hadden dat op het werk van Lukes vader was, en toen ze daarheen gingen zagen ze Lukes vader zoenen met een man. Anna en Summer werden een soort van 'verenigd' doordat ze allebei boos waren op Seth. Toen bood Seth zijn excuses aan en daarna wilden ze opeens niets meer met elkaar doen. Summer bedankte Seth voor zijn excuses en wilde een date op zaterdag. Later deed Anna hetzelfde, toen zei Seth dat hij dus zaterdag al een date met Summer had en toen wilde Anna wel vrijdag :eek: Jimmy kreeg te horen dat hij het huis snel moest verkopen om zn schulden af te betalen, maar Julie wilde niet omdat ze dan nergens kon wonen. Jimmy vertelde Sandy dat ie geprobeerd had Kirsten te zoenen waardoor Sandy en Kirsten weer ruzie kregen. Kirsten en Julie werden dichter bij elkaar gebracht omdat ze al het geroddel van de vrouwen zat waren en kregen toen een heel gesprek over Caleb (die Julie gedumpt had). Later kreeg Kirsten een bos bloemen van Julie omdat Julie een heel gesprek met Caleb had gehad waarin ze de dingen die ze van Kirsten gehoord had had gebruikt wat resulteerde in het feit dat Julie en Caleb weer ongeveer bij elkaar zijn en Caleb het huis koopt waardoor Jimmy dus de gevangenis niet in hoeft en Julie gewoon in het huis kon blijven wonen. Oh en Luke hoort er nu opeens bij ofzo :s Als ik iets vergeten ben verbeter me dan maar. |
nee het is wel duidelijk
goed samengevat njah luke hoort nu bij the gang hij is nu ook een soort van een buitenbeentje net als ryan, marissa. ze hebben allemaal wat meegemaakt waar iedereen over praat en seth... he's just seth cohen |
Seth is gwoon cool! Haha. Hijs lief :bloos:
|
ik wil m
|
dat was dus wel een leuke aflevering?? :( balen dat ik m gemist heb.. bedankt voor de samenvatting :D
|
was luke nou uiteindelijk die oude bekende die weer tevoorschijn kwam? ik vond hem best lief gisteren, helemaal niet meer zo arogant.
echt een leuke aflevering gisteren:) ben toch benieuwd voor wie seth gaat kiezen, ik hoop voor summer die vind ik veel beter bij hem passen. maar waarschijnljik zal het geen van beiden worden. |
Citaat:
|
oehh twas echt wel weer een leuke aflevering,
vond vooral het einde leuk, toen ze daar met z'n 4en in een rijtje stonden :D |
Seth <3 !!
Ik vond dat stukje zo lief, toen hij zijn excuses aanbood aan Summer en Anna. En ik had dat stukje van "summerflu" niet eens door, totdat Sandy dat zei.. :o Het einde was idd errug leuk!! Luke : Maybe I should just blow it off. Hit the beach. Let people get it out of their systems. Ryan : No, it doesn't work like that. It's been three months and I'm still the kid from Chino who burned a house down. Marissa : And I'm still the girl who tried to kill herself in Mexico. Seth : Yeah ... and I'm still - I'm still - well, I'm still Seth Cohen. |
Citaat:
|
Het was weer gezellig.
|
Oooh ik ben voor Summer..
|
Ik ga voor Anna (y)
|
Citaat:
komt btw een dvd de 26ste oktober...! |
Citaat:
Ik zal me in bedwang houden haha :p. Ik ga ook voor Anna (y) |
jammer dat we geen polletje kunnen openen: maar voor wie kiest seth:
anna summer geen van beiden ik ga voor summer |
anna!
|
Ik ga voor geen van beiden... laat hem maar een nieuw leuk meisje vinden!
|
anna
|
definately Anna!!!
en ole.... ik programmeer het in mijn videoding... veranderen ze de tijden... mis ik het laatste half uur... vanaf het gevecht heb ik gewoon nix meer gezien.... zijn deze tijden voor vasT? |
Anna!!
Gister kwam er nog een reclame van dat The OC. vanaf die dag (gister dus) voortaan om 19:40 zal beginnen. Maar of ze zich eraan houden merken we de komende weken wel. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |