![]() |
Het is groen met purperpaarse stippen en....
een gele kanarie jas met uggs :eek: :eek:
Wat zijn nou de meest afschuwelijke kleuren combinaties, stoffen combinaties, washings, schoenen, a-ses-swares en hoedjes? Wat is er erger, een sjakina met een roze trainingspak en gouden sneaker of een hiphop-you-dont-stop wigger met een size XXXXXXL t shirts en timberlands maat roeiboot? |
toch wel het laatste. de accessoires van de sjakina kunnen afzonderlijk nog best :cool: zijn :o
|
Alles met oranje en bruin. :(
|
Van die overdreven kleuren denk aan lichtgele 3/4e broeken :s
|
fluogeel met forumgeel :(
|
Van die vreselijke roze broeken waar de string een meter bovenuit komt of broeken met dierenprinten, vind ik echt jakkie! (n)
|
Oranje
|
Het valt mij op dat de lifestyle topicstarters vaak proberen humoristisch over te komen in hun ts.
Roze over het algemeen vind ik afschuwelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Blauw met zwart is lelijk en witte sokken met om het even wat. |
donkerblauw met zwart combineren kan echt niet.
zilveren en gouden sieraden door elkaar. (eigenlijk vind ik alleen zilver mooi, mits subtiel) stropdassen vind ik vrij fout (en dan bedoel ik op de avril-manier) 2 verschillende kleuren van dezelfde kleur kan ook niet (donkerrood met lichter rood, lichtblauw en donkerblauw, etc.) en dierenprints zijn triest. |
donkerblauw met zwart
roze met alles streepjes met ruitjes van die gestreepte sokken die tot je knie komen met alles die hiphopkleding met die lelijke timberlands |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind de combinatie huidkleurige panties met steunverband niet zo geslaagd
|
niks mis met groen + purperpaars, niks mis met roze en niks mis met streepjeskousen.
zeikerds. overzeas-broeken daarentegen, die zijn niet te combineren dat zijn gedrochten. |
pimpelpaars
|
felgekleurde skatebroeken; die vloeken met alles
die zilverkleurige nikes moeten ze ook verbieden verder vloeken ook de meeste felgekleurde topjes met in grote glinsterende zilveren letters SEX erop met alles. |
bruin met oranje :nono:
|
shorts zijn lelijk met alles
slippers/sandalen met sokken in ook (slippers/sandalen sowieso) beige is ook afgrijselijk, past bij niemand, dus laat je aub niets wijsmaken |
Wat is er mis met donkerblauw en zwart? :confused:
( zit met donkerblauwebroek, met zwarte trui achter de pc :o ) over het algemeen hou ik niet zo van die bonte laarzen dingen.. jongens..dat kan toch niet. of laarzen over je broek heen, denk altijd dat ik paardrijders zie, maar het blijkt iets heel hips te zijn. ( niets mis met hippe dingen hoor! hip is tof, maar dit zou ik niet mooi gaan vinden) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een donkerblauwe spijkerbroek met nog donkerblauwere vlekken en verder alleen maar zwarte truitjes :eek:
|
Citaat:
|
Fluor kleuren (n)
|
bruin en zwart kan ook echt niet samen (n)
maar donkere spijkerbroek met een zwart truitje vind k dan weer wel kunnen :confused: |
Het hangt er vanaf hoe donkerblauw. Donkerblauw dat tegen zwart aanhangt met een zwart truitje::nono:
Gewoon donkerblauw: Ach, 't kan.:) |
k hou niet zo van die 'echte' markt jeans.
Het is vaak stretch, en zo'n supa lelijk washing.. ik kan het niet echt beschrijven, maar met zo'n miss sexty truitje is het natuurlijk bah. Oja: sportsokken met campingslippers en dan een traininsbroek in de sokjes... :( |
Sandalen met witte sokken erin, spillepootjes met een kortebroek erop en dan zo'n wit t-shirtje van de hema met een of ander vaag opdrukje erop.
|
roze met paarse combi's.
En in bijna ieder geval een gekleurde broek, ik ben daar nog weinig fatsoenlijke combinaties van tegen gekomen. En mensen lees topic, het gaat over kleurencombinaties, niet hokjes. Ohja, glimmende stofjes vind ik over het algemeen walgelijk, eigenlijk altijd, bah. Felgele shirtjes met zwarte printjes erop, zo'n markt tribal ofzo, ook bah. Vaak in combinatie met gestreepte cars broek. :nono: |
Ik zie niet in wat er verkeerd is aan donkerblauw en zwart?
Ik vind het er niet raar uitzien ofzo. Maar .. wa.. laat maar :( |
Citaat:
|
hoog op getrokken sokken, te lange kleding en een te lange broek, te lage broeken zijn ook zooo fout! :nono:
|
zwart met verder alleen maar zwart
en natuurlijk fluor en de accessoires daarop aanpassen |
elk topje met "hot chick" "sex" etc etc... kbedoel, ga dan meteen achter een raam zitten ofsow... verder dierenprints, op broeken, shirts, petjes... bah bah...
en verder gewoon alles wat de persoon niet past.. dus té strakke broeken, té strakke truitjes.. hoe mooi die kleding dan wel niet is, ik vind het afgrijselijk... |
Ik vind die kralenkettingen die je n tijdje geleden zag, die gekleurde, echt niet meer kunnen. Het staat zo goedkoop :nono: verder vind ik afzaklaarzen in felle kleuren met punt echt lelijk, zowel als de broek erin zit of n minirokje erboven.
|
Citaat:
|
ik vraag me af waarom niemand zegt dat colbertjes met t shirt afschuwelijk zijn.
als je je sjiek wil kleden, doe het goed, maar niet met een t shirt dat staat zo pauperig (aka oude slaaptshirt van je broer en colbert van je opa). |
Citaat:
|
Roze met bruin en rode plaatjes (y)
Altijd als ik zoeits tegen kom kots ik mijn vrienden omver. (n) |
hoogwater
wortelbroeken (je weet wel, wijd bovenaan, strak onderaan) en idd van die shirtjes met lelijke opdrukken: sex, kiss me, blablabla btw, ik vind donker blauw en zwart ook niet lelijk bij elkaar, oja, en te lange broeken ook niet, mijn broeken slijten ook allemaal... |
roze en rood.
blauw en ranzig geel. |
Citaat:
|
hoogwaterbroeken
rood en rose donkerblauw en zwart string zooooooo'n eind boven de broek uit alles in combi met uggs (n) |
-Een shirt met een broek/rok/iets in dezelfde kleurtinten, alleen dan nét niet helemaal hetzelfde.
-Marktkleding -Niet passende kleding |
Citaat:
ik dacht dat dat hip was. :bloos: |
Ik verafschuw van die ontzettend wijde, eventueel felgekleurde, overseaz boeken & van die hele grote kralenkettingen.
Ik vind eigenlijk alles met oranje en lichtgeel lelijk, en al helemaal in combinatie met elkaar. Een combinatie van stripjes/streepjes en ruitjes vind ik ook lelijk. En van die marktshirtjes met miss sexy erop. |
Skatekleding, vooral voor mannen/jongens, zker als de mensne neit eens skaten maar 't gewoon voor het gemak doen, zodat ze zeker weten dat z egeen commentaar krijgen op hun kleding omdat iedereen het heeft.. :o
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |