![]() |
Favoriete kledingwinkel?
Wat is/zijn jouw favoriete kledingwinkel(s)?
Mijn lijstje: - Vero Moda - The Sting - Esprit - Tradition - Wonder Woman |
-zeeman
-wibra -c&a :) |
Citaat:
Nouja ontopic: Ik ga vaak naar de Tribute, Piet Zoomers, Bijenkorf, The Globe (winkel in Arnhem met allerlei heel erg exclusieve spullen), T-Time (zelfde categorie als the globe, maar dan in Doetinchem en wat minder chill), H&M, Zara, MAW, + winkels waar ik nu niet op kan komen en nog wat lokale winkels. |
H&M
Hier in Middelburg Hoezo? |
purple haze
|
|
* H&M
* Vero Moda * London * Lady Sting * Simsalabim |
- fish&chips
- episode ... eigenlijk ben ik niet trouw aan winkels dus laat maar :o |
- H&M
- Vero Moda/Only - ach ja, eigenlijk koop ik overal wel dingen. |
ik doe niet aan favoriete winkels,maar meestal vind ik bij mensroom wel iets wat aan mijn eisen voldoet
|
ik heb geen favo winkels,
soms had ik wel es een tijdje dat ik denk oeh geile winkel, maarja dan het nieuwe seizoen is et bijv. weer dramatisch en dan zit ik te huilen. maar iig zipper en h&m en fornarina en die winkel in laren weet ff niet hoe die heet, in dat pand met 3 winkels bij elkaar weetjewel. |
Citaat:
Lijstje waar ik relatief vaak slaag; Sinnin' Piet Zomers Kelly's H&M Men @ Work Zara + Een meuk van kleine winkeltjes waar ze vaak gave shirts hebben en ik de namen niet van weet. |
- Dept
- rode winkel - Men@work - bijenkorf - Only/vero moda - sacha - invito - H&M hebben ze wel leuke dingen voor een mooi prijsje, maar vind het verder geen fijne winkel ofzo.. en wat voor jullie denk ik onbekende winkels: - seventytoo - nice |
H&M, Episode, Plato, Invito.
|
Hugo Boss winkel
Helsen (Burberry, polo,...) Roosen (www.roosenfashion.com) Cardelly (www.cardelly.com) en ik ga eens in de Mexx & H&m binnenspringen denk ik, want ben daar nog nooit ingeweest :bloos: |
Titus
Britain Kweenie euh lam? |
Ik heb niet echt mijn vaste winkels, maar bij Vila zie ik altijd te leuke dingen waar ik helemaal verliefd op word. Alleen het is er niet echt goedkoop.
H&M is soms ook wel leuk, alleen vaak zijn de rekken net iets te vol met kleren en dan kan ik niet goed kijken... |
steppin' out
bijenkorf (alles lekker bij elkaar) en er zit hier een winkel met replay paul frank von ducht etc etc, kan je altijd leuke riemen kopen (y) en een winkel met marcopolo jackpot inwear hilfiger ralph lauren e.d. bijenkorf het ideaalst, rest kom ik ook wel vaak als ik geld heb |
Citaat:
|
Mijn favo winkels:
- American Base - Pop shop - Cadeau wereld - Wereldwinkel - Cirkel Zenter - H & M |
Citaat:
|
RamBam
men@work bijenkorf vero moda 5pocket only soms H&M koop ik ook wel veel dingetjes maar is eigenlijk een kutwinkel Hunkemoller koop ik altijd ondergoed |
bonk.
fish n chips. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijenkorf
Maison de Bonneterie America Today en nog 1 maar ik kom niet op de naam :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat je niet in de Mexx bent geweest is juist goed, houden zo! |
Bijenkorf, daar wilde ik vroeger blijven slapen :bloos:
Mango, Zara en H&M |
Citaat:
Ik vind juist dat Mexx mooiere etalages heeft dan de H&m, qua etalage vind ik de Mexx volwassener :o |
Citaat:
De H&M is redelijke vette kleding voor een bomlage prijs. Mexx is een slap merk dat te duur wordt verkocht en waarbij de kleren er 98.567% van de keren gewoon niet uitzien. |
Citaat:
Ik zal een uitgebreide review schrijven wanneer ik beide winkels heb bezocht :D . |
Citaat:
|
Bijenkorf, Maison de bonneterie als ik in de buurt ben, Steppin' out als ik in de buurt ben, H&M voor simele dingen.
|
Citaat:
Mensen van 30 :nono: echt niet hoor |
Citaat:
Susanne en Nuck zitten allebei op hun 18e al in een midlife-crisis. Dit is niet grappig meer serieus. :( |
Citaat:
Als ik die kleren zie schrik al. Lees dat dan op die site: een !! anderhalf kilo !! zware trui. En is inmiddels hun huistrui geworden. :eek: |
Citaat:
|
H&M
bijenkorf america today invito dr adams rode winkel sirado hunkemoller (maar eigenlijk woon ik het meest in de H&M) |
Citaat:
Hoezo? :D |
america today
britain downtown yankee city street blue moon |
Ik koop m'n kleding zo'n beetje overal.
|
Citaat:
|
De enige winkels waar ik durf te komen zijn de America Today, Hema en V&D.
|
Lady Sting en Esprit
|
Citaat:
|
Bijenkorf
H&M Piet Zoomers The Sting:D Zara Vero Moda Open 32:p Real Mexx...:bloos: Mja, dat was het wel.:) |
Zeg wat is er opeens zo bijzonder aan zo'n 13 in een dozijn winkel als de Vero Moda? :confused:
|
WTF is Piet Zoomers?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |