![]() |
hoeveel kan je vriend/in je flikken?
hoeveel kan je vriend of vriendin je flikken voordat je het uitmaakt, ookal hou je veel van je vriend/in?!
|
Ligt eraan hoelang je met hem hebt, lijkt me. Mijn vriend kan me bijvoorbeeld heel veel flikken, omdat we al heel lang wat hebben. Ik denk dat ik er zelfs overheen zou komen als hij vreemd ging, maar alleen als ie bijvoorbeeld dronken zou zijn. De grens zou liggen als bleek dat ie me heel lang voorgelogen had, met vreemdgaan of wat dan ook. Dan zou ik echt woedend zijn en zou ik hem een kleine route-kaart naar de deur geven. Dat is dan dag met het handje. Maar verder...
|
Wij flikken nix bij elkaar.
|
Citaat:
voor zover ik weet zijn we eerlijk en open tegen elkaar duss dat zie ik niet gauw gebeuren |
Als hij constant tegen me liegt of als hij vreemdgaat.. Dan wordt het zwaaien met het handje en oprotten! Maar verder kan hij me, geloof ik, alles wel flikken..
|
als me vriend liegt of me bedriegt dan is het over.... maar dat is bij de meesten wel zo lijkt me...
|
Citaat:
want als je dronken ben dan mag je heus wel vreemd gaan??????? hoop van niet eigenlijk.... [Dit bericht is aangepast door moenbase (11-02-2002).] |
Echt zoenen met een ander, is de grens, gewoon een beetje knuffelen en geinen moet kunnen, toch?
Tenminste ik verwacht van hem ook da die da toelaat, hij heeft daar trouwens ook niks over te zeggen. Maar zoenen is gewoon echt de grens, maakt nie uit of ie dronken was. Dat zijn wel verzachtende omstandigheden en ik zou het hem op den duur misschien wel kunnen vergeven, maar dan zou het al wel uitzijn. En als ie het helemaal 'bewust' heft gedaan is het dag met het handje! |
zoenen met een ander (en alles wat verder gaat dan dat).
roddelen over mij. liegen over iets wat ik belangrijk vind. iets bij me doen wat ik niet wil (lichamelijk). en als ik het gevoel krijg dat ie nix meer om me geeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |