![]() |
Het Glazen Huis
Een nieuwe soap op Nederland 2 die begonnen is op Zaterdag 4 September. Het Glazen Huis word elke Zaterdag, Zondag en Maandag uitgezonden om 21:00.
Wie kijkt er naar Het Glazen Huis? Zoja, wat vind je er tot nu toe van? |
ik heb er klein stukje van gezien en ik vind het ontzettend slecht
|
Nee, ik kijk het niet, lijkt mij niets aan.
|
Leuk. (Y) Volgens mij nemen ze de soap in het algemeen een beetje op de hak, vooral met die Juliette Derlac. Gisteravond heb ik het gemist, maar ik kijk de afl wel even op internet.
En oja: Mattijn Hartemink. (y) |
ik vind het leuk,
er zit nog een beetje verhaal in, acteurs zijn redelijk en het is allemaal wel vermakelijk |
ik heb er niet naar gekeken, leek me niets aan en het komt ook op een kut tijd.
|
De laatste 6 aflevering staan ook op internet. Handig, want ws mis ik het vanavond weer.
|
Citaat:
|
Vind het wel leuk eigenlijk, het valt me mee. Het is beter gespeeld dan de andere soaps op televisie en ook zijn de verhaallijnen nog niet zo uitgemolken.
Kheb wel al 1 aflevering gemist...... |
ik vind die kerel die de rol van Robert speelt erg (y). Verder is de verhaallijn ook na 5 afleveringen nog onderhoudend, ik blijf voorlopig nog wel ff kijken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik d8 vorige week zaterdag, laat ik t eens kijken. dus ik afg. zat. weer gekeken, heb ik al weer 2 afl. gemist! nou jah gister ook weer vergeten, dus ik volg t niet meer
|
Citaat:
En dan in de tweede aflevering geloof ik, met die Juliette: ja, met mijn echtscheiding van mijn kinderloze huwelijk, ik voelde me samen met Charlotte oma worden.. (y) Die teksten zijn eigenlijk heel goed. @Sasz: www.hetglazenhuis.tv als je een keer niets te doen hebt. |
ook worden er veel anderen knipogen uitgedeeld,
Barend en van Dorp gisteren en Sander Foppele bij een casting :d |
Citaat:
De hele manier van filmen, acteren en switchen van shots doen me totaal niet aan een soap denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het saai.
|
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :nono:
het idee is leuk, maar in een drama-vorm, met meer diepgang en met meerdere verhaallijnen was het misschien wat spannender/leuker geweest |
Terwijl ik dit toch echt verhaallijn genoeg vond. :eek: Met meer verhaalijnen was het een 'echte' soap geworden, en ik denk niet dat dat dan weer de bedoeling was..
|
Gisteravond (laat.) was er een omnibus op tv; alle 3 de afleveringen van vorige week. Voor wie er gemist heeft en het op wil nemen. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |