![]() |
Masker
Verdriet overal in mij
Het brandt diep van binnen Woede om me heen Het tintelt op mijn huid Ongelukkig en eenzaam Zo gaat het ritme van mijn hart Geen zin in buiten Een masker voor me Stralend en opgewekt De hond van de buren groeten Blij en gezellig Bij oma op bezoek Sterk en voor altijd Blijft mijn verdriet om jou Waarom ben je toch Van me weggenomen? |
ja je hebt deze wel goed geprobeert :), alleen loopt hij niet echt lekker.
Verdriet overal in mij Het brandt diep van binnen Woede om me heen Het tintelt op mijn huid Ongelukkig en eenzaam Zo gaat het ritme van mijn hart Geen zin in buiten Een masker voor me Stralend en opgewekt De hond van de buren groeten Blij en gezellig Bij oma op bezoek Sterk en voor altijd Blijft mijn verdriet om jou Waarom ben je toch Van me weggenomen? eerst maar eens witregels er tussen, leest een stuk prettiger. ik heb het idee dat het wat geforceert is, steeds dezelfde vorm willen gebruiken. maar verder best ok. |
Citaat:
GeprobeerD en geforceerD en ja ik zeik, maar als ik er nu niet op wijs, heb je het strax in een gedicht staan en kan ik er nog over mekkeren ^^. Iig. Het gedicht. Ik had het verdeeld in strofes, of toch tenminste leestekens vgeplaatst, het is niet een raas-in-een-stuk-door gedicht, tenminste, zo leest, voelt en vormt het niet. Het is een soort opsomming geworden van zinnetjes die langs elkaar heen leven maar toch rond één gevoel willen draaien. Het einde vind ik zelfs ronduit saai. Sorry, maar die vraagstelling en zeker na dit gedicht vind ik nix. |
Ik had hier een acda& de munnic - einde wel mooi gevonden, gewoon zo'n typische zin. Deze slotzin vind ik ook niet zo sterk. Verder ben ik het ook met Mutant eens, ik zou nog wat doen aan de opmaak :).
|
"Ongelukkig en eenzaam
Zo gaat het ritme van mijn hart " Mooi gevonden! voor de rest: vrij cliche en hij loopt niet echt lekker.. jammer! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |