![]() |
Joehoe...
zijn er nog mensen op dit forum die wel een poot uitsteken,en mij kunnen helpen,want niemand heeft nog geantwoord,en als ik nog haar had,dat er nog niet uitgetrokken is, zat ik er nu met mijn handen in
tjek deze ff |
wat zijn sommige mensen toch dom he , zullen we wedden dat er een slotje op komt :cool:
*gooit 10 euro in pot* |
*gooit er 20 euro bij*
ik wil je best helpen. maar er is een reden dat ik op dat deelforum NOOIT kom, dat is namelijk omdat ik niks van computers afweet |
Citaat:
|
Citaat:
|
zozo 30 euro al mark?
|
Citaat:
|
*gooit er 40 oiro bovenop*
mensen snap t dan, kwil me bestanden terug:( en iedereen die verstand blijkt te hebben van pc's is naar timboektoe toe lijkt het wel |
Citaat:
*verhoogt pot met 10 euro* |
ik maar er 50 van
|
Citaat:
nouja crosspost he , *gaat erin mee* |
hey klaat niet over me heen lopen,
60 euri, wie biedt er meer dan 60 euri? eenmaal,andermaal.... |
Citaat:
verwijder deze maar snel, en ga maar bidden of er iemand komt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ok mensen het valt stil we gaan naar de commercials
|
ik moet zeggen hijs wel komisch:P
nu is het wachten op de 1e beste forumbaas :cool: |
Citaat:
|
mark doe niet zo vervelend
|
forumbaas hoe hoe... nee hoor komt nog niemand.......
|
Citaat:
|
PAS OP: Dit is een homeshopping programma!!
hallo nol, wat hebben we vandaag nou vandaag hebben we de Mohammed Atta Action Figure, zoals u ziet uitgerust met tulband,rugzak,pistool en egt werkend C4,dus bestel nu en al betaald u met creditcard krijgt u 5 euro korting + een moslima fatima action figure. dus bel en bestel snel (en voor 16,99 + verzendkosten krijgt u opplakbare snor en 3 soorten hoofddoekje voor de fatima action figure bel snel) met egt werkend C4 als dat geen KLAPPER wordt :evil: |
Gooit er nog snel €25 bij:p
|
ik hoop op quiana, haar slotjes zijn altijd zo
|
Ik voorspel ook een ban voor dg
*gooit 5 euro in pot ;)* |
Topic is al bijna 20 minuten open:)
|
een ban???
hoeso? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Quina! oeh oeh oeh :cool:
|
Citaat:
|
haha ok
zie het zo dit is marketing, ik maak reclame voor mijn andere topic :cool: ookal bezoekt niemand m :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes:
ik gooi niks in de pot (y) |
Citaat:
Wie krijgen we De Ongenadige Tofke_H De Alwetende Quiana De Snelle Boogie of De Almachtige Balance jongens doe is een gok :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee man, die zitten allemaal bij de pinkstergemeente te galmen samen met die zwarte dominee
o happy day :p |
Citaat:
|
Nee, als 't beschadigd is ben jij de Sjaak. :o
|
BTW is er iemand die een MAAF of MFAF (Mohammed Atta Action Figure of Moslima Fatima Action Figure) wil bestellen neem contact op
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ DG: wat mag dat wezen?
is het nog steeds open:eek: |
yes
wel buiten bereik van kleine kids houden,want deze klapper heeft egte c4 @ ANNIMOPPIE: lees t topic maar ff |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |