![]() |
\m/ Strapping Young Lad \m/
Hoe vet is deze band wel niet, evenals de andere platen die Heavy Devy heeft voortgebracht!!!
Meer fans?? (Strapping Young Lad topic ;)) |
stink op met je \m/
ontopic: Devin is een van de grootheden op dit moment in zijn genre. |
*Strapping Young Lad en Devin Townsend fan meldt zich*
|
chaotische kloteherrie
wat ik ken althans zal binnekort als het schikt eens wat downen |
verder heeft dit topic ook niet echt veel discussiewaarde :rolleyes:
|
het enige wat ik ervan ken is far beyond metal, en dat vond ik echt verschrikkelijk, verders is hoglan wel vet, die zat er toch in?
|
ik vond het eigelijk zwaar (n)
|
ja ben groot "fan" geweest, en vind het nog steeds zeer tof
|
Citaat:
|
Citaat:
+ ik vind 't wel c00l maar langer dan 5 minuten niet want dan is het vervelend |
Kutband.
|
vette band.
vooral zijn producties, dat organische geluid. echt BAM In your face, hier heb je mijn cd: fuck jou luisteren en het is niet alleen luisteren: het is ondergaan. dat waardeer ik aan townsend. hoogtepunt: city. |
Het nummer detox blijft het beste naar mijn idee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
city
|
Citaat:
hehe sja, 't doet me niks.. 't steekt leuk in elkaar hoor maar dan zet ik liever symbolic nog eens op |
ik ben er zeker wel voor te porren ja
|
Citaat:
|
't ging er om dat gene hoglan bij beide bands drumt of heeft gedrumt
|
Ja, fijne muziek. Ik kan Strapping Young Lad wat meer waarderen dan zn solo projecten, maar die mogen er ook zijn.
Ik vind City denk ik ook de beste, met als hoogtepunten All Hail The New Flesh, Detox en Home Nucleonics. |
Citaat:
|
Oh trouwens, Gene Hoglan: _O_
Hoe true ben je als je al vanaf rond je 30e met een wandelstok moet lopen omdat je last hebt van je knieën door teveel drummen :D |
Mja, dat kan ook iets over je knieeën zeggen natuurlijk.
|
SYL is wel okee, self-titled album kan ik wel waarderen..
Zn solo dingen zijn eigenlijk maar kut. btw: Heavy Devy :( :rolleyes: |
SYL heerst, niet zo vaak meer luisterend als voorheen, maar toch.. City is geweldige plaat. En Accelerated Evolution en Terra zijn prettige platen van Devin Townsend Band.
En tja, Gene he :)23 |
Citaat:
meneer hoglan is ook iets te fanatiek geweest met gewichten enzo, algemeen bekend dat dat niet de manier is om snelheid te krijgen, helaas werpt dat nu de zure vruchten af. |
Vorig jaar live gezien op FOR, die show was echt goed (Y) Thuis direct de cd binnengehaald, die viel een beetje tegen vergeleken met het live gebeuren. Maarja...het is een leuke band (Y)
|
Citaat:
|
meneer Hoghlan mag wel weer keer plaatje gaan maken met zijn Dark Angel collega's
|
Citaat:
Maarja Strapping Young Lad Ruled,..... |
ow god, Muddy heeft zn vriendjes meegenomen..
Aantal posts: 37.. Dus eerst moet je scenepoints gaan verdienen voordat je zulke mannentaal mag spuien.. word. |
hou eens op met dat verneuken van die layout.
internetvervuilers, zo kan ik toch niet rustig lezen. |
Citaat:
syl heb je na een paar keer ook wel gehoord. |
Citaat:
|
shit helemaal vergeten:
GEEEEEEEEEENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
SYL is wel tof, City is het beste album.
|
Heb ze gezien op FoR.. vond het niet veel eigenlijk, de zanger was eigenlijk alleen tussen de nummers door aan het verkondigen dat hij nog steeds een stijve kon krijgen.. :rolleyes: vond het een kansloos en nietszeggend optreden.
|
hehe DT is een goeie entertainer zo tussen de nummers door, beetje slap ouwehoeren in plaats van 600x bedankt te zeggen
|
Citaat:
(y) |
Misschien heb ik dat dan liever dan iemand die tussen de nummers door blijft verkondigen dat hij nog potent genoeg is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit is dus typisch een band waar iedereen het over heeft en ik nog nooit een nummer van heb gehoord
len, leen me die cd even komende week |
oh shit...dit is muziekvlinder
|
np: SYL - Dirt Pride
Errug vette bands, zowel SYL als The Devin Townsend Band! Alles waar Devin zich mee bemoeit, krijgt spontaan een 'Townsend geluid' Wash my fucking balls :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |